Finančnik Debeljak je opozoril, da govorjenje o podražitvi šentviškega predora ni ustrezno, ker je šlo zaradi širitve projekta za povečanje vrednosti. Tudi gradbenik Peklaj je poudaril, da se cene pri gradnji predorov prilagajajo zaradi sprememb projektov ali/in spremenjenih geoloških pogojev.
Vsekakor so na dokumentu poleg trojice zapisani kot udeleženci še Janez Božič, takrat predsednik uprave Darsa, pozneje pa minister za promet v prvi polovici mandata vlade Janeza Janše, na strani SCT Ivan Zidar in eden njegovih izvršnih direktorjev Robert Kuzmin (ki je dokument po vsej verjetnosti zapisal, njegov pa je drugi podpis na dokumentu), na koncu pa še takratni generalni sekretar (Ropove) vlade Mirko Bandelj in poslanec Anton Anderlič.
Na vprašanja Rada Likarja o vpletenosti politikov v delo Darsa so včerajšnji zaslišanci povedali, da je nacionalni plan gradnje avtocest (NPIA) leta 1994 sprejel parlament, ki je tudi sprejemal in potrjeval vse letne plane. Ti pa so bili za avtocestno družbo edino vodilo. Seveda so se politiki - od državnih do lokalnih - udeleževali odpiranj posameznih odsekov, tudi na Darsu so se seznanjali s potekom del, njihovo drugačno lobiranje pa so vsi trije zanikali.
In kako se je odzval Ivan Zidar na dejstvo, da je trojanski predor gradila italijanska družba? Seveda ni bil navdušen. Vendar, po Jožetu Zimšku, Zidar pozna ljudi; ko je država hotela zgraditi omrežje in v to vključiti domače gradbince, je bilo to hvalevredno povezovanje. Tudi z njegovo pomočjo smo dobili kakovostne ceste in kakovostno gradbeno operativo. Stanko Debeljak: »Zidar je takšen, kakršen je, a mene, kadar ni imel prav, ni prepričal.«