Ljubljana – Adria Airways je polletje končala s približno milijon evrov boljšim rezultatom od načrtovanega. Kar je pred ponedeljkovim zaključkom javnega zbiranja ponudb za nakup 74,87-odstotnega deleža družbe dober znak.
Na vprašanja o potencialnih vlagateljih in strateških povezavah v Adrii Airways (AA) razumljivo ne dajejo izjav, saj gre za zelo občutljive informacije, ki bi lahko povzročile številne nepotrebne in celo škodljive špekulacije.
Morebitnega strateškega partnerja AA verjetno zanima tudi Adria Airways Tehnika (AAT), ki sta jo lastnika Aerodrom Ljubljana (AL) in PDP sicer dokapitalizirala in je zdaj v dobri kondiciji. AAT letos po besedah zdaj že nekdanjega izvršnega direktorja Roberta Vuge, ki se je vrnil v zasebni sektor, posluje pozitivno in bolje, kot je bilo načrtovano, najprimernejša pa bi vsekakor bila reintegracija. A prodajo Tehnike Adrii Airways po naših neuradnih informacijah blokira predvsem lastnica zadnje, NLB.
Adria Airways je v prvem šestmesečju ustvarila 66 milijonov evrov prihodkov iz poslovanja. Kljub visokim cenam kerozina, ki so bile višje, kot so bile načrtovane, in kljub neugodnemu gibanju razmerja med evrom in dolarjem, je poslovni izid nad načrtovanim. Cene goriva so od junija do sredine avgusta vzdržale na nižjih ravneh, zdaj pa se spet višajo in presegajo vse rekorde.
Poslovanje v poletnih mesecih od junija do avgusta jih navdaja z optimizmom, saj glede na pretekla leta neprekinjeno povečujejo izkoristek potniške kabine in z ukrepi na prihodkovnem upravljanju linij uspešno segmentirajo in optimizirajo prihodkovno učinkovitost.
V Adrii Airways medtem pripravljajo zimski vozni red, ki bo začel veljati v nedeljo, 28. oktobra, in še ni dokončno potrjen. Tako so za zdaj le zagotovili, da na sezonskih destinacijah kot ponavadi ne bodo leteli. Kot sezonsko letenje pa AA od lanske jeseni obravnava tudi letenje med Ljubljano in Londonom, kamor je v tem olimpijskem poletju letela do letališča Luton. Bo pa tja z Brnika z zimskim voznim redom začel trikrat na teden leteti Wizz Air.