Daimler AG sta leta 1886 ustanovila vizionarja Gottlieb Daimler in Carl Benz. Z vizionarskim pogledom ustanoviteljev podjetje od samega začetka ustvarja standarde v avtomobilski industriji, ki temelji na inovativnosti, luksuzu in dovršenem inženirstvu, ki določa smernice industriji. Tudi današnji razvoj, ki temelji na samovozečih in do okolja prijaznih vozilih, daje podjetju vodilno vlogo pri razvoju mobilnosti za prihodnost.
Skupino Daimler sestavljajo divizije Mercedes-Benz avtomobili, Mercedes-Benz kombinirana vozila, Daimler tovorna vozila, Daimler avtobusi in Daimler finančne storitve. Kot celota skupina predstavlja enega izmed največjih globalnih proizvajalcev avtomobilov premijskega razreda in izdelovalcev komercialnih vozil. Poleg proizvodnje vozil skupina svojim strankam zagotavlja tudi ustrezno financiranje, leasing in zavarovanje.
Tako kot pred več kot sto leti tudi danes fokus skupine temelji na inovativnosti. Danes se usmerja v razvoj avtomobilov prihodnosti, ki temeljijo na zelenih tehnologijah, varnosti in tudi perfekciji končnega izdelka, kjer igrata poleg inženirstva pri prodaji veliko vlogo luksuz in privlačnost. V zadnjih letih so v skupini veliko sredstev namenili razvoju alternativnih mobilnih sistemov, katerih dolgoročni cilj je razviti sistem, ki bo popolnoma neodvisen od notranjega izgorevanja. Tako skupina že danes na področju osebnih vozil kot tudi na segmentu komercialnih vozil proizvaja hibridna vozila in vozila na električni pogon.
Največji del prihodkov še vedno predstavljajo osebna vozila na klasični pogon, ki pomenijo 55 odstotkov vseh prihodkov. V strukturi prihodkov divizija tovornih vozil sestavlja 23 odstotkov, potniška komercialna vozila predstavljajo 11 odstotkov kakor tudi finančne storitve. Največ vozil skupina proda na trgih Evropske unije, in sicer 34 odstotkov, v Severni Ameriki 29 odstotkov vseh vozil, medtem ko v Aziji prodajo 23 odstotkov vseh vozil. Preostali predeli sveta pomenijo 14 odstotkov celotne prodaje.
Ob letošnjem polletju je skupina na letni ravni uresničila 140 milijard evrov prodaje in pri tem ustvarila 8,5 milijarde evrov čistega dobička. Skupaj so prodali več kot 2,5 milijona vozil. Prodajni portfelj skupine sestavljajo znamke Mercedes-Benz, AMG, Maybach, Smart, Setra, Freightliner, Western Star, Fuso, BharatBenz in car2go.
In zakaj je delnica zanimiva? Kot je večina bralcev že seznanjena, je v zadnjih dveh tednih potekala prava drama z dizelskimi avtomobili podjetja Volkswagen, ko je postalo jasno, da so prirejali delovanje motorjev pri emisijskem testiranju. Afera je zamajala celotno avtomobilsko industrijo in med najbolj »prizadetimi« delnicami so bile tudi delnice Daimler AG. Ko podrobneje analiziramo obe podjetji, je med njima zelo veliko razlik. Glavne so, da je delež osebnih avtomobilov v strukturi prodaje pri Daimlerju precej nižji, da na severnoameriškem trgu skoraj ne prodaja osebnih vozil z dizelskim pogonskim sklopom in da se vozila Daimlerja večinoma prodajajo v višjem premijskem cenovnem razredu. In ker se nobena juha ne poje tako vroča, kot se skuha, je podoben scenarij zelo verjeten pri proizvajalcih avtomobilov, ki so bili kot kolateralna škoda prizadeti ob aferi Volkswagen.
Podsklad Alpen.Developed ima v portfelju delež v podjetju Daimler AG.