Agencija Mayer McCann poskrbela za uspeh na Zlatem bobnu

Za delo Pasji kaksi so kot prva slovenska agencija prejeli veliko nagrado v skupini Inovativne kampanje.

Objavljeno
10. oktober 2014 17.45
Ba. Pa., gospodarstvo; STA
Ba. Pa., gospodarstvo; STA

Portorož - Z večerno podelitvijo nagrad se je v Portorožu sklenil že 21. oglaševalski festival Zlati boben. Letos je nagrado za najboljšo agencijsko mrežo prejela mreža McCann Erickson. Agencija Voskhod iz Rusije pa je prejela nagradi za agencijo leta iz za neodvisno agencijo leta. Agencija Mayer McCann je kot prva slovenska agencija prejela veliko nagrado.

Skupno so letos podelili 63 srebrnih, 31 zlatih, 16 velikih nagrad in eno veliko nagrado za družbeno korist. Slovenska agencija Mayer McCann je poskrbela za velik uspeh slovenskih agencij, saj so za delo Pasji kaksi/Dog Pookies kot prva slovenska agencija po sedanjem sistemu nagrad Zlatega bobna prejeli veliko nagrado v skupini X. Inovativne kampanje, so sporočili iz Slovenske oglaševalske zbornice.

Omenjeno kampanjo je agencija Mayer McCann pripravila z namenom, da bi po svetu zasadili zavedanje o ekoloških izdelkih proizvajalca pasjih priboljškov Pasje pekarne Hov-Hov, ki želi svojo ponudbo širiti tudi na tuje trge. Pasji kaksi so primer prihodnosti oglaševanja, saj že sam izdelek nosi močno zgodbo, o kateri je brez vloženih sredstev poročal ves svet. Tako je agencija Mayer McCann ustvarila zavedanje o ekološkem in inovativnem podjetju, ki gre v skrbi za pse »za taco« dalje, so pojasnili izbor kampanje.

Najuspešnejše agencije in znamke

Letos je bila na Zlatem bobnu s 141 točkami sicer najuspešnejša mreža McCann Erickson, ki je prejela nagrado za najboljšo agencijsko mrežo festivala Golden Net. Z 80 točkami je agencija Voskhod iz Rusije prejela dve najvišji nagradi Zlatega bobna, in sicer nagrado za najboljšo agencijo leta Golden Rose ter nagrado Tartini za najboljšo neodvisno agencijo leta.

Znamka Vodafone je postala najboljša znamka leta in prejela nagrado Golden Drum Brand Grand Prix, novo Veliko nagrado za družbeno korist pa je prejela agencija Cheil Poland za delo Very good manners.

Posebne nagrade

V kategoriji posebnih nagrad je nagrada Golden Watch šla v roke Andreyu Gubaydullinu, kreativnemu direktorju kampanje leta Put The Music On, ki je na letošnjem festivalu zbrala največ točk. Podeljene so bile tudi nagrade virtuoso v treh kategorijah. V kategoriji Best Cinematography and Craft in Film jo je prejel Bahadir Karatas iz agencije Lowe Istanbul za delo Dreams. Nagrado Best Illustration je prejel Alexey Kraminov iz Media-Storm Advertising za delo Tablecloth.Winter, nagrado Best Photography pa je prejel Miro Minarovych z agencije YR Prague za serijo del Fork, Exhaust in Kickstarter.