Rok za plačilo kupnine bi se sicer iztekel v soboto, 13. junija, vendar je novi lastnik poslovnega kompleksa na Rudniku Silvano Benussi pohitel s plačilom. Denar, ki je bil pripravljen za plačilo na fiduciarnem računu, so danes prenesli na račun Skupine Viator & Vektor v stečaju.
»S kupnino bodo poplačani hipotekarni upniki, med katerimi je največji DUTB. Manjši delež kupnine od prodaje nekaterih parcel pa bodo dobile finančne ustanove, to je banke,« je pojasnil stečajni upravitelj Silvo Zorec.
Benussi: Čakal sem, da se cena zniža
Naj spomnimo, da je poslovni kompleks Skupine Viator & Vektor na Rudniku največja in najdražja stečajna nepremičnina, ki je bila naprodaj pri nas. Kompleks obsega zemljišča, poslovne stavbe, servisne delavnice, pisarne, učni center Iveca in carinsko skladišče. Površina zemljišča je 114.785 kvadratnih metrov, skupna etažna površina objektov pa 23.222 kvadratnih metrov. Več kot 13.000 kvadratnih metrov je tudi parkirišč.
Ker na večkrat ponovljenih dražbah kupca zanj ni bilo, se je stečajni upravitelj odločil za zbiranje nezavezujočih ponudb. Sredi januarja je najvišjo ceno ponudil hrvaški podjetnik Silvano Benussi iz Fažane. Takrat je kot varščino položil 1,85 milijona evrov, danes pa je plačal še razliko do polne cene 18,5 milijona evrov.
Načrti za leto 2016
Silvano Benussi je januarja ob nakupu Skupine Viator & Vektor dejal, da se zaradi nerealno visoke cene prvih dveh dražb ni udeležil. Ko je stečajni upravitelj razpisal zbiranje nezavezujočih ponudb, se je resneje lotil te naložbe, jo ovrednotil in oddal ponudbo. Med tremi je bila njegova najugodnejša.
Zakaj se je Silvano Benuss odločil za nakup velikega poslovnega kompleksa Skupina Vitaor & Vektor v stečaju na Rudniku? "Podjetniki vedno iščemo nove priložnosti in ta nakup se mi je pokazal kot dobra poslovna priložnost. Zdaj je treba misliti, kaj in kako naprej. Najprej bo treba marsikaj urediti. Popraviti stvari, ki zaradi dolgotrajne neuporabe niso več delovale. Z najemniki bo treba skleniti nove pogodbe in zasesti vse prazne prostore, pisarne ter mehanične in servisne delavnice, nato pa, vendar to pride na vrsto šele prihodnje leto, videti, kaj bi bilo mogoče na tem velikem območju še zgraditi.«