Bolha.com po 15 letih največji spletni oglasnik

Spletni oglasnik je po podatkih MOSS tretje najbolj obiskano spletno mesto v Sloveniji.

Objavljeno
10. november 2014 15.57
mfe/BOLHA
Je. G., Delo.si
Je. G., Delo.si
Ljubljana – Največje slovensko spletno mesto letošnjo jesen praznuje 15 let obstoja. V tem času je Bolha.com zrasla v obsežno prodajno-nakupno skupnost.

Spletno mesto je zaživelo jeseni 1999, ko je na spletnem naslovu www.bolha.com zaživela skupnost malih oglasov. Njena ustanovitelja Aleš Blatnik in Boštjan Marušič sta na slovenski trg pripeljala poslovni model spletnih malih oglasov samo nekaj let zatem, ko so se rodili spletni velikani, kot so Google, Amazon in eBay.

»Danes se Bolha.com po podatkih Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS), ki ga izvaja Slovenska oglaševalska zbornica, uvršča med tri najbolj obiskana spletna mesta v Sloveniji. Po mesečnem številu prikazov strani, ki vsak mesec preseže sto milijonov, pa je Bolha.com največje spletno mesto v domačem spletnem prostoru,« so sporočili iz Bolhe.

Po sedmih letih rasti sta lastniški delež v podjetju Megaklik, d. o. o., ki je upravljalo spletno mesto, pridobila avstrijski medijski koncern Styria Media Group AG in norveški holding Schibsted Media Group. Leta 2009 je preostale poslovne deleže v podjetju odkupila Styria in tako postala stoodstotni lastnik ter edini družbenik. Podjetje se je preimenovalo v Bolha, d. o. o.

Slovenski spletni velikan

Zadnjih pet let največja slovenska prodajno-nakupovalna skupnost doživlja izjemno rast. Podatki MOSS povedo, da se je od leta 2009 za skoraj 300 odstotkov povečalo število mesečno prikazanih strani. Število mesečnih obiskov dosega 233 odstotkov vrednosti iz leta 2009, za 70 odstotkov pa se je povečalo tudi število obiskov, ki jih en obiskovalec opravi v enem mesecu. To jasno kaže, da so spletni mali oglasi tudi pri nas postali priljubljena oblika nove ekonomije posameznikov.