Britanska modna hiša ima težave s prodajo svojih izdelkov v Hongkongu, ker kupci iz celinske Kitajske zdaj redkeje potujejo v Hongkong in nakupujejo v tamkajšnjih trgovinah. Hongkongu se izogibajo zaradi lanskih prodemokratičnih protestov in še vedno napetih političnih razmer.
Podjetje Burberry je leta 1856 v britanskem mestu Basingstoke ustanovil trgovec Thomas Burberry, ki je kmalu postal znan po proizvodnji oblačil za dejavnosti na prostem. Njegova trpežna oblačila sta med drugim nosila Roald Amundsen, prvi človek, ki je stopil na južni pol, in George Mallory med svojim neuspešnim poskusom osvojitve Mount Everesta leta 1924. Med prvo svetovno vojno je Burberry prilagodil svoja oblačila potrebam vojske in tako je nastal njegov znameniti dežni plašč, ki je po vojni postal izjemno priljubljen med britanskimi kupci.
Modna hiša Burberry se je sredi 20. stoletja razširila tudi v tujino, na začetku 21. stoletja pa se ji je po nekajletnem obdobju krize spet uspelo uveljaviti med mladimi kupci, poleg tega je uspešno povečala prodajo svojih izdelkov na azijskih trgih, zlasti na Kitajskem in v Južni Koreji. Med letoma 2006 in 2013, ko je bila izvršna direktorica Angela Ahrendts, se je vrednost Burberryjevih delnic kar trikrat povečala in prihodki modne hiše so leta 2012 presegli tri milijarde dolarjev. Zdaj ima Burberry več kakor 500 trgovin v več kakor 50 državah ter med drugim ponuja oblačila, modne dodatke, parfume, sončna očala in kozmetične izdelke.
Prejšnji teden so vodilni predstavniki Burberryja sporočili, da se je v zadnjih treh mesecih v njihovih hongkonških trgovinah prodaja zmanjšala za vsaj deset odstotkov, ker Hongkong obiskuje čedalje manj Kitajcev iz celinskega dela države. Ti se izogibajo potovanju v Hongkong zaradi napetih političnih razmer in sovražnega odnosa krajevnih prebivalcev. Modni hiši so tako kakor mnogim drugim trgovcem škodili lanski prodemokratični protesti v Hongkongu, zdaj pa se mnogi kupci iz celinskega dela Kitajske tudi zaradi ugodnega menjalnega tečaja raje odpravljajo na nakupovalna potovanja v druge države, denimo na Japonsko ali v Južno Korejo.
Burberry s prodajo na kitajskem trgu ustvari od 30 do 40 odstotkov vseh svojih prihodkov, v Hongkongu pa proda približno deset odstotkov vseh svojih izdelkov. Predstavniki Burberryja pravijo, da je prodaja v njihovih trgovinah v osrednjem delu Kitajske v prejšnjem četrtletju sicer naraščala (resda počasi in samo za nekaj odstotkov), vendar se je zaradi težav v Hongkongu skupni obseg prodaje vseh Burberryjevih izdelkov na območju azijskega Tihega oceana zmanjšal za nekaj odstotkov. Če se bodo težave nadaljevale in se razmere na hongkonškem trgu ne bodo izboljšale, pravi finančna direktorica Carol Fairweather, bodo morali pri Burberryju začeti razmišljati o ukrepih zniževanja stroškov poslovanja v Hongkongu.