Praga - Češka skupina Kofola je v prvem letošnjem polletju prodajo povečala za 11,1 odstotka na 123,5 milijona evrov, dobiček iz poslovanja se je povečal za 86,3 odstotka, EBITDA pa za 46,4 odstotka. Na gospodarski rezultat je v veliki meri vplivala predvsem marčevska pridobitev slovenske blagovne znamke Radenska, rast so zaznali tudi pri prodaji svežih sadnih in zelenjavnih sokov UGO, in sicer za 59 odstotkov, na poljskem trgu pa so zaznali rahel upad prodaje, so sporočili s Kofole.
»Tudi brez izrazito pozitivnega vpliva, ki ga je imel prevzem Radenske v prvem polletju, dobiček skupine Kofola še vedno narašča. Tega sem seveda vesel, saj nam takšni postopki gospodarjenja omogočajo, da rastemo tudi v drugih segmentih, v katerih lahko ponudimo visoko kakovostne pijače in obsežen portfelj,« je dobiček komentiral Jannis Samaras, predsednik uprave skupine Kofola.
Ta cilj dokazujejo zadnje aktivnosti podjetja, ki je vedno bolj aktivno tudi na področju gostinstva. Od lanskega novembra Kofola sodeluje z avstrijskim podjetjem Rauch in ekskluzivno distribuira tudi njihove pijače. Po tej pomembni razširitvi svojega portfelja izdelkov za gostinska podjetja se skupina širi tudi v segment hitre hrane. Poleg barov s svežimi sokovi UGO in solatnih barov Salateria je prejšnji torek v praški ulici Jindřišská družba odprla tudi prvo konceptno restavracijo NAGRILU (»na žaru« - op. prev.).
Potem, ko je po pridobitvi slovenske blagovne znamke mineralne vode Radenska rast presegla vsa pričakovanja v regiji, je skupina junija podpisala še pogodbo za pridobitev 40-odstotnega deleža v drugem največjem proizvajalcu brezalkoholnih pijač v Slovaški republiki, družbi WAD Group.