Češka Kofola uspešno v prvem polletju

Po besedah predstavnikov podjetja, ki se zanima za nakup Radenske, je slabšo prodajo povzročil upad prodaje pijač na Poljskem.

Objavljeno
26. avgust 2014 15.30
jpo_radenska polnilnica
Je. G., Delo.si
Je. G., Delo.si
Češka družba Kofola, ki je oddala ponudbo za nakup večinskega deleža Radenske, je v prvi polovici leta zabeležila povišanje marž, ki so zrasle za 12,3 odstotka s 36,1 milijona evrov na 40,6 milijona evrov. Prav tako se je povečal pokazatelj EBITDA, in sicer za 11,7 odstotka, poslovni izid (EBIT) pa celo za 34,6 odstotka, so sporočili iz Kofole.

Po besedah predstavnikov podjetja je manjšo prodajo za 4,5 odstotka poleg naraščajočega upada prodaje pijač, predvsem na Poljskem, povzročilo nujno povečanje marže.

»Na češkem in slovaškem trgu smo v prvem polletju imeli rast prodaje, medtem ko je bilo stanje na poljskem trgu veliko bolj zapleteno. To se je pokazalo tudi pri poslovnem rezultatu. Kljub temu nam je zahvaljujoč našemu učinkovitemu delu uspelo povečati dobiček podjetja,« je poslovni rezultat komentiral Jannis Samaras, generalni direktor skupine Kofola.