Prihodki od prodaje so se medtem zvišali za 15 odstotkov na osem milijard dolarjev, so sporočili iz danskega velikana. K temu je pripomoglo izboljšano poslovanje družbe Maersk Line, največjega podjetja za ladijski prevoz kontejnerjev na svetu, saj so se tovorne tarife na letni ravni zvišale za 14 odstotkov. Maersk Line je imel konec septembra 668 ladij, od tega jih je bilo 383 v najemu.
Breme naftna divizija
Medtem pa skupino bremeni naftna divizija, saj na njo odpade za 1,75 milijarde dolarjev slabitev. Naftna divizija, družba Maersk Oil, je sicer v postopku prodaje, ki se bo po pričakovanjih sklenila v prihodnjem letu.
Slabitve bremenijo tudi družbo Maersk Tankers, upravljavca s pristanišči. Ta se namreč na nekaterih trgih sooča z zaostrenim poslovnim okoljem.
Moller-Maersk je bil konec junija med žrtvami obširnega kibernetskega napada. Stroške napada v družbi ocenjujejo na 250 do 300 milijonov dolarjev.
Moller-Maersk sicer ostaja na začrtani poti preusmeritve na transport in logistiko, je pri tem poudaril prvi mož družbe Soren Skou.