Don don s Pekarno Grosuplje širi posel v regiji

»Sosedova«  pekarna bo po zagotavljanju kupca še naprej ena najbolj prepoznavnih in uspešnih kategorij v Mercatorju, novi lastnik napoveduje nova povezovanja in nakupe.

Objavljeno
22. oktober 2015 19.40
Marjeta Šoštarič, gospodarstvo
Marjeta Šoštarič, gospodarstvo

Grosuplje - Pekarna Grosuplje, ki je od 1. oktobra v rokah Don dona, postaja center Don donovih poslov v Sloveniji in na Hrvaškem, ostale trge v regiji pa bodo pokrivali iz Beograda oz. svojih obratov Srbije. Po besedah direktorja Aleša Mozetiča pekarna ostaja strateški partner Mercatorja, v sodelovanju z njim pa načrtujejo širitev prodaje v njegovi prodajni mreži.

 

Med razlogi za nakup je navedel, da se pekovska industrija v regiji konsolidira že zadnjih pet let in na dolgi rok bosta v regiji po njegovem prepričanju lahko uspevala le dva večja pekovska sistema, vsi ostali ponudniki bodo nišni, družinski, lokalni. Don don pa želi v tem procesu aktivno sodelovati, na srbskem trgu že ima vodilno vlogo, z uspešnim prevzemom Pekarne Grosuplje pa jo laho, tako Mozetič, počasi prenese tudi na druge trge, kjer so bili doslej zgolj manjši, dopolnilni ponudnik.

Za Pekarno Grosuplje pravi, da je odlična, »njen proizvodni portfelj izhaja iz zadnjih globalnih tehnoloških trendov, prežetim s pridihom slovenske kulinarične dediščine in začinjen z inovativnostjo sodobnega časa,« poleg tega pa ima tudi zelo prepoznavno blagovno znamko. » Na trgu preprosto velja za najkvalitetnejšega ponudnika krušnih izdelkov v Sloveniji. Vse to so razlogi, da smo se z vso resnostjo lotili tega projekta. Z dosedanjimi lastniki in z menedžmentom smo se dogovorili, da bomo visoko postavljena izhodišča razvijali in nadgrajevali. Sosedova pekarna bo zato še naprej ena najbolj prepoznavnih in uspešnih kategorij v Mercatorju, Pekarna Grosuplje pa njen najtesnejši partner,« je pojasnil solastnik in direktor Don dona, ki posluje v Sloveniji, na Hrvaškem, v Srbiji, BiH, Črni Gori in v Bolgariji, in je v rast pekovske industrije investiral že 50 milijonov evrov. V obrate, ki jih imajo zunaj Slovenije in Hrvaške bodo prenesli tehnologijo, recepturo in znanje iz Pekarne Grosuplje.

Smeli cilji

Skupina Don don bo sicer po prevzemu Pekarne Grosuplje, ki pomeni zanjo tudi najmanj dvakratno povečanje poslovanja, najprej konsolidirala poslovanje, »zato da bi izkoristila vse potenciale«. V naslednjih dveh letih nameravajo dokončati tudi že začeto gradnjo največje tovarne za toast v regiji. Gradijo jo v Kragujevcu, z delom naj bi začela spomladi 2017. »Hkrati bomo v Srbiji naprej razvijali dopečne proizvode in skladiščenje teh zmrznjenih proizvodov. V Srbiji načrtujemo prevzem še dveh pekarn, tam razvijamo intenzivno tudi lastno verigo malih pekarnic. V Sloveniji in na Hrvaškem načrtujemo nadaljnje povezovanje podjetij in nakup potencialnih, ki bodo naprodaj. S tem želimo povečati svoj tržni delež, distribucijsko mrežo in zadovoljstvo svojih partnerjev. Na romunskem in bolgarskem trgu tudi načrtujemo prevzem večjega mlinarsko-pekarskega podjetja. To so cilji za naslednja tri leta,« je našteval Mozetič.

V prihodnjem petletnem obdobju namerava skupina Don don povečati ekonomijo obsega, delati na močnem razvoju in inovativnosti ter kakovosti, je dejal Mozetič in ocenil, da bodo za investicije v prihodnjih petih letih namenili še vsaj 50 milijonov evrov.

Mercator je pri prodaji Pekarne Grosuplje po besedah predsednika uprave Tonija Balažiča iskal pravega partnerja, zato ni bila odločilna zgolj cena. Ta ostaja poslovna skrivnost, zato so zgolj nepotrjene govorice o približno 20-milijonskem poslu.