Don Don prvi pek v Mercatorju

Pekarno Grosuplje prodali metliški družbi. Don Don se želi širiti tudi v Bolgarijo in Romunijo.

Objavljeno
30. september 2015 20.41
lvi-Don don
Vanja Tekavec, gospodarstvo
Vanja Tekavec, gospodarstvo
Ljubljana – Prodajni postopek Mercatorjeve Pekarne Grosuplje je zdaj tudi uradno končan. Novi lastnik Mercatorjeve hišne pekarne je postala metliška družba Don Don, hrvaški Agrokor pa se iz pekarstva umika.

Po skoraj devetih mesecih, odkar so se začela pogajanja za nakup, je metliškemu podjetniku Alešu Mozetiču vendarle uspel veliki met, nakup Mercatorjeve Pekarne Grosuplje. »Danes smo poravnali kupnino, zdaj sledi prenos lastništva,« je informacijo danes za Delo potrdil Aleš Mozetič, lastnik skupine Don Don, ki bo predvidoma že jutri edina lastnica Pekarne Grosuplje.

Z nakupom Mercatorjeve hišne pekarne nastaja pekarska skupina, ki bo imela približno 100 milijonov evrov prometa na leto, kar jo postavlja na prvo mesto med pekarskimi podjetji v regiji. Don Don bo še naprej glavni dobavitelj pekarskih izdelkov v Mercatorju, je zagotovil Mozetič. »Želimo nadaljevati pot, ki so jo orali v Mercatorju. Pekarna Grosuplje je najbolj prepoznavna blagovna znamka kruha in peciva, še naprej bomo vlagali vanjo, da bo ohranila vodilni položaj v Sloveniji,« pravi Mozetič in dodaja, da bo pekarna v njihovi skupini doživela nadaljnjo rast v smislu tako regionalizacije kot tehnološke inovativnosti in kakovosti. Z nakupom Don Don prevzema tudi 250 zaposlenih v grosupeljski pekarni.

Mozetič: Naš cilj je regijska konsolidacija

Skupino Don Don sta v devetdesetih letih ustanovila brat in sestra Aleš Mozetič in Alenka Zavrl Mozetič. Pekarsko dejavnost sta začela v Sloveniji, kasneje sta svoj posel razširila tudi v druge države v regiji (predvsem v Srbijo pa tudi na Hrvaško, BiH, Črno goro), zdaj pa je največji izziv skupine konsolidacija pekarstva v regiji.

Z nakupom Pekarne Grosuplje (ne kupec ne prodajalec višine kupnine ne razkrivata) pa je v lastništvo Don Dona Slovenija vstopil tudi nov igralec, finski sklad KJK Capital, ki je z osemmilijonsko dokapitalizacijo zagotovil del sredstev za prevzem. Ta sredstva bomo porabili za nadaljevanje konsolidacije v regiji, pravi Mozetič, ki po dokapitalizaciji skupaj s sestro še vedno obvladuje 60-odstotni lastniški delež Don Dona, 40-odstotni lastniki pa so po novem Finci. »Ker konsolidacije v regiji ne bi zmogli le z lastnimi viri, smo se odločili za vstop Fincev. Naš cilj je velika regionalna zgodba, saj menimo, da se bo konsolidacija v pekarski panogi nadaljevala in v njej bomo poskušali najti svoje mesto.« Don Don se želi širiti tudi v Bolgarijo in Romunijo in osvojiti 50-milijonski balkanski trg, je pred časom za Delo napovedal Mozetič.