Če bo prodanih 10 odstotkov Ferrarija, bo vrednost podjetja okoli 10 milijard dolarjev. Končno ceno delnic bodo razkrili danes zvečer v New Yorku.
Zanimanje vlagateljev naj bi preseglo ponudbo, vseeno pa rast cene delnice ni zagotovljena. Analitiki opozarjajo, da so to negotovi časi za avtomobilsko industrijo, ki jo je pretresel škandal okoli Volkswagna in njegovega goljufanja na okoljskih testih.
Sicer pa je Ferrari pri delnicah ravnal enako kot pri avtomobilih – ponudbo drži omejeno, da je produkt ekskluziven in še posebej privlačen, piše STA. Italijanski proizvajalec je bogatim strankam lani dobavil 7255 novih avtomobilov, v prospektu ob umestitvi delnic na borzo pa je razkril, da do leta 2019 računa le na skromno rast na okoli 9000 vozil.
Ferrari je trenutno v 90-odstotni lasti Fiat Chryslerja, preostalih 10 odstotkov pa ima v rokah Piero Ferrari, sin ustanovitelja družbe Enza Ferrarija. Uvrstitev delnic na borzo sicer ne bo nikakor prizadela Ferrarijevega udejstvovanja v Formuli 1, ki je velikega pomena za ugled znamke in s sponzorstvi in drugimi komercialnimi sporazumi prinaša tudi več kot 10 odstotkov prihodkov.