Gorenje se je iz Berlina vrnilo z več naročili

Na berlinskem sejmu IFA je Gorenje za nemški trg dobilo za 7,2 milijona evrov naročil, kar je osem odstotkov več kot lani.

Objavljeno
14. september 2012 15.23
Brane Piano, Celje
Brane Piano, Celje
Velenje, Berlin - Dober teden po zaključku največjega mednarodnega sejma zabavne elektronike in gospodinjskih aparatov, berlinskega sejma IFA, je Gorenje objavilo, da so na njem za nemški trg dobili za 7,2 milijona evrov naročil, kar je osem odstotkov več kot lani.

Nemčija je tudi sicer za Gorenje eden najpomembnejih trgov in v strukturi predstavlja 8 odstotkov vseh prihodkov. Sejma IFA se je letos udeležilo 1.439 razstavljavcev, ki so v šestih dneh sklenili za 3,8 milijarde evrov ali 3 odstotke več kot lani.

Predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac je po sejmu dejal, da so pogoji poslovanja ta čas zelo težki predvsem v Evropi, kjer se trg bele tehnike zmanjšuje. Zato so v Gorenju zadovoljni, da so v Berlinu ne samo povečali vrednost narocčil, temveč so vzpostavili tudi stike z novimi kupci iz Amerike in Azije. »Predvsem smo obiskovalce navdušili z novimi izdelki, njihovimi tehničnimi lastnostmi in dizajnom,« je povedal Bobinac.

Gorenje se je v Berlinu predstavljalo pod sloganom Inovacije za zdrav življenjski slog, pod katerim je združilo z red dot nagrajeno revolucionarno indukcijsko kuhališče, tehnološko povsem nov sušilnik perila s protialergijskim delovanjem, tehnološko novo generacijo pralnih in sušilnih strojev ter pametnih hladilnikov za daljše shranjevanje hrane.

Kakor pravijo v Gorenju, njihove nove gospodinjske aparate odlikujejo pozornost zdravju uporabnikov, enostavnost upravljanja, večja avtomatizacija postopkov, energijska učinkovitost in vrhunsko oblikovanje. Vse nove izdelke so razvili in oblikovali v Gorenju.