Nemčija je tudi sicer za Gorenje eden najpomembnejih trgov in v strukturi predstavlja 8 odstotkov vseh prihodkov. Sejma IFA se je letos udeležilo 1.439 razstavljavcev, ki so v šestih dneh sklenili za 3,8 milijarde evrov ali 3 odstotke več kot lani.
Predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac je po sejmu dejal, da so pogoji poslovanja ta čas zelo težki predvsem v Evropi, kjer se trg bele tehnike zmanjšuje. Zato so v Gorenju zadovoljni, da so v Berlinu ne samo povečali vrednost narocčil, temveč so vzpostavili tudi stike z novimi kupci iz Amerike in Azije. »Predvsem smo obiskovalce navdušili z novimi izdelki, njihovimi tehničnimi lastnostmi in dizajnom,« je povedal Bobinac.
Gorenje se je v Berlinu predstavljalo pod sloganom Inovacije za zdrav življenjski slog, pod katerim je združilo z red dot nagrajeno revolucionarno indukcijsko kuhališče, tehnološko povsem nov sušilnik perila s protialergijskim delovanjem, tehnološko novo generacijo pralnih in sušilnih strojev ter pametnih hladilnikov za daljše shranjevanje hrane.
Kakor pravijo v Gorenju, njihove nove gospodinjske aparate odlikujejo pozornost zdravju uporabnikov, enostavnost upravljanja, večja avtomatizacija postopkov, energijska učinkovitost in vrhunsko oblikovanje. Vse nove izdelke so razvili in oblikovali v Gorenju.