Čisti dobiček iz poslovanja se je ob upoštevanju enkratnih prilivov, enkratnih izdatkov in stroškov prestrukturiranja izboljšal za 14 odstotkov, in sicer iz 674 milijonov evrov na 768 milijonov evrov. Prilagojena donosnost prodaje se je povečala za 0,1 odstotne točke na 16,4 odstotka. Finančni rezultat podjetja Henkel pa je na ravni enakega obdobja lani.
Med področji najuspešnejša pralna sredstva in proizvodi za osebno nego
Poslovno področje Pralna sredstva in čistilna je v drugem četrtletju 2015 ponovno dosegla pozitivno rast. Organska rast prodaje je na letni ravni narasla za 4,3 odstotke. K močnemu povečanju rasti prodaje na organskih trgih so prispevali rastoči trgi, ki so ponovno izkazali zelo velik razvoj. Tako v Vzhodni Evropi kot v Latinski Ameriki beležimo dvomestno številko rasti. Poslovno področje Beauty Care je v drugem četrtletju leta 2015 ponovno beležil rast. Z 1,9 odstotka je bila organska rast prodaje ponovno višja kot na zrelih trgih, kar je vodilo k nadaljnjim višjim tržnim deležem.
Uspešna prodaja na vzhodnih trgih
Prodaja v Vzhodni Evropi je znašala 707 milijonov evrov (isto obdobje lani: 739 milijonov evrov). Kljub zahtevnemu tržnemu okolju so dosegli 5,5-odstotno rast. Boljši rezultati so predvsem posledica dobrega poslovanja v Rusiji, Turčiji in na Poljskem. Na rastočih trgih Vzhodne Evrope, Afrike, Bližnjega Vzhoda, Latinske Amerike in Azije (brez Japonske) je prodaja močno narasla: za 11 odstotkov na 2 milijardi evrov. Organska prodaja, h kateri so doprinesle vsa poslovna področja, je narasla za 5,1 odstotka, in ponovno doprinesla k nadpovprečni organski rasti skupine Henkel.
Henkel v poslovnem letu 2015 še naprej pričakuje 3- do 5-odstotno organsko rast od prodaje in povečanje dobička iz poslovanja (EBIT) za približno 16 odstotkov. Glede čistega dobička na prednostno delnico pa podjetje pričakuje rast v višini približno 10 odstotkov, so sporočili s Henkla.