Kot je razvidno iz danes objavljenih letnih poročil na spletni strani Ajpesa, je večje od obeh podjetij Henkel Maribor, od katerega se je konec lanskega leta poslovila dolgoletna predsednica uprave Melita Ferlež, lani imelo 187,9 milijona evrov prihodkov. Podjetje je ustvarilo kar 38,6 milijona evrov čistega dobička, proizvodnjo so povečali za približno dva odstotka.
»Postavljene cilje za leto 2014 smo skoraj na vseh področjih dosegli, na mnogih pa ponovno presegli. Osredotočeni smo bili na dosledno uresničevanje naše strategije − ustvariti večjo vrednost za naše kupce, potrošnike, skupnosti in družbo, hkrati pa zmanjšati obremenitev okolja,« je zapisala Ferleževa in dodala, da so največji delež izvoza kozmetičnih izdelkov tudi lani dosegli v državah EU, med njimi so najpomembnejše Nemčija, Češka, Italija in Francija.
V Henklu Maribor, ki ga po odhodu Ferleževe vodi Rolf Müller Grünow, tudi letos načrtujejo prihodke v višini lanskih. Po lanskem pomembnem zaključku tri milijone evrov vredne naložbe v nov razvojni oddelek nameravajo nadaljevati investicije v izboljševanje učinkovitosti proizvodnih linij, trajnostni razvoj in zmanjševanje porabe energentov.
Henkel Slovenija, ki ga iz Hrvaške vodi Željko Smodlaka in se ukvarja predvsem s prodajo zunaj koncerna Henkel v Sloveniji ter v Makedoniji, na Kosovu, v Črni gori in Albaniji, kjer nimajo lastnega podjetja, je lani ustvaril 71,1 milijona evrov prihodkov ter leto končal pri sedmih milijonih evrov čistega dobička. Številke so sicer nižje od tistih iz leta pred tem, a je razlog za to prenos dela dejavnosti na Henkel Maribor.