Ljubljana − Twitter je sklenil partnerstvo s slovenskim podjetjem Httpool in ga imenoval za zastopnika oglasnega prostora za Centralno in Vzhodno Evropo. V partnerstvo so vključene Avstrija, Bosna in Hercegovina, Bolgarija, Hrvaška, Češka, Makedonija, Romunija, Srbija, Slovenija, Švica in Ukrajina. Imenovanje Httpoola kot Twitterjevega neposrednega prodajnega zastopnika bo blagovnim znamkam omogočilo dostop do vseh produktov, storitev in podpore, ki jo ponuja Twitter, so sporočili iz Httpoola.
»Z več kot 500 milijoni poslanimi tviti na dan twitter predstavlja mesto za pogovore s prijatelji ali uporabniki z drugega konca sveta. Posamezniki uporabljajo twitter, da se seznanjajo z aktualnimi dogodki po svetu. Prav zato twitter predstavlja odlično mesto za blagovne znamke kot tudi za vzpostavitev interakcije s potrošniki,« je pri tem povedala direktorica prodaje podjetja Twitter za Evropo, Srednji vzhod in Afriko Katie Lampe.
»Twitter popolnoma ustreza Httpoolovi »cross-channel« poziciji. S pomočjo partnerstva bo Httpool svojim oglaševalcem omogočil dostop do najpomembnejših lokalnih ter mednarodnih oglaševalskih priložnosti iz enega mesta,« je še dodal Aleksander Mitrović, direktor Httpool Slovenija.
Httpool preko svojih pisarn v 14-ih državah Centralne in Vzhodne Evrope ter Azije zastopa Twitter, BBC, AOL, Spotify ter mnoge druge lokalne in globalne založnike.