Ime dneva: Datafy.it se bo širil s čezmejno angelsko naložbo

Poslovni angeli iz Slovenije, Estonije, Madžarske in drugih držav so prispevali 250.000 evrov. Ekipa išče prodajnike.

Objavljeno
12. maj 2017 19.23
lvi*Igor Panjan
Barbara Pavlin
Barbara Pavlin

Ljubljana – Podjetje Datafy.it je v sredo podpisalo pogodbo o prvi zasebni čezmejni sindicirani naložbi v slovensko podjetje, ki jo bodo skupaj izvedli poslovni angeli iz Slovenije, Estonije, Madžarske in nekaterih drugih držav.

Vrednost naložbe je 250.000 evrov, kot pravi direktor in soustanovitelj podjetja Igor Panjan, pa jo bodo uporabili za naskok na evropski trg. Odprli bodo tudi nov center na Madžarskem. Konec leta pa pričakujejo še eno investicijo, ki jim bo pomagala pri širitvi na trge ZDA in Kitajske.

»Z omenjeno investicijo bomo dobili možnost, da zavzamemo vodilno mesto na področju digitalnih poslovnih informacij v širši regiji in postanemo edini, kjer bodo naše stranke lahko dobile podatke o podjetjih iz 200 držav po svetu, podatke o ljudeh v teh podjetjih in podatke o bonitetnih ocenah podjetij,« je povedal Panjan.

Investitorji bodo v podjetje prinesli tudi znanja in izkušnje s področij, kot so organizacija podjetja, pridobivanje ključnih kadrov in strateško načrtovanje, ki ga ekipa v tej fazi rasti zelo potrebuje.

»Podjetje nas je med drugim prepričalo s tem, da so samo v dveh letih sami, z organsko rastjo, pridobili več kot 400 naročnikov, med katerimi so imena, kot so NLB, Microsoft, Bisnode, Iskratel, InYourPocket, MDS IT. Naročniki podjetja Datafy.it prihajajo iz EU, ZDA in tudi iz Azije. V bližnji prihodnosti pa bodo naročniki prihajali predvsem iz vrst CRM in ‘sales automation sistemov', gre za podjetja, kot so HubSpot in Platformax, ki veljajo za pionirje na področju prodajne avtomatike in bi dejansko morali biti prisotni v vsakem podjetju na svetu,« je povedal Niko Slavnič.

Na vprašanje o tem, kako so prišli do poslovnih angelov pa Panjan odgovarja: »Najprej so nas eno leto testirali, pa mi sploh nismo vedeli za to. Poslovni angeli imajo podjetja, ki so bila naše stranke. Tako smo jim vzbudili prvo zaupanje, nato pa je do nas pristopil angelski investitor Niko Slavnič, ki je zdaj vodilni investitor pri čezmejni naložbi. Zbral je somišljenike iz evropske mreže poslovnih angelov EBAN, podjetnike.«

Iščejo prodajnike

Širitev na tuje trge pomeni tudi širitev ekipe Datafy.it. »Največ bomo vlagali v prodajno ekipo. Iščemo direktorja mednarodne prodaje in prodajnike, specializirane za mednarodno prodajo,« izpostavlja Panjan.

Podjetje, ki je član Tehnološkega parka Ljubljana, se je financiralo s sredstvi Slovenskega podjetniškega sklada. Prejeli so zagonsko spodbudo P2 v letu 2013, nato investicijo SK50 oziroma konvertibilno posojilo v višini 50.000 evrov leta 2014. Ekipa pa se poteguje še za pridobitev investicije SK200 oziroma 200.000 evrov neposrednega vložka podjetniškega sklada in zasebnega investitorja, ki mora zagotoviti vsaj 20-odstotni delež zneska oziroma 40.000 evrov.

Prelomno leto

Letos je za Datafy.it prelomno leto, saj so po dveh letih delovanja razvili prave produkte, ki jim bodo omogočili hitro rast in širitev. Osnovni produkt podjetja je iskalnik poslovnih kontaktov, ki je namenjen manjšim prodajnim skupinam. Večjim podjetjem nudijo baze poslovnih kontaktov po naročilu.

»Prodajnik pokliče, mi pa baze dostavimo neposredno v elektronski poštni predal naročnika. Prodajnim in marketinškim agencijam nudimo storitve plemenitenja podatkov. To so običajno večji paketi podatkov, tudi do nekaj milijonov podjetij na naročilo. Agencije pa se lahko naročijo tudi na naš API, kjer tovrstne podatke pripeljemo neposredno v ciljno aplikacijo naročnika. Ponudbo naših storitev zaokrožujemo s tako imenovanim ‘prospecting-om', kjer za naročnika pripravimo baze poslovnih kontaktov, izvedemo e-mail marketing aktivnosti in nudimo storitve klicnega centra v več kot 10 tujih jezikih,« razlaga Panjan.

Do podatkov pridejo s spletnimi pajki, ki prečesavajo internet, in lastne tehnologije, ki podatke združi, prečisti in strankam ponudi v različnih oblikah.

Brez konkurence v regiji

Trg digitalnih poslovnih informacij doživlja renesanso. »Predvsem pa odpira priložnosti za mlajša podjetja, ki v ustaljeno industrijo vnašamo prepih, ki mu velika podjetja v industriji pravijo Marketing 2.0,« pravi sogovornik in nadaljuje: »Vsi naši konkurenti večinoma prodajajo finančne informacije, ki pa postajajo komoditeta, kar pomeni, da se jih da dobiti brezplačno. Zato so obstoječi dobavitelji teh podatkov pod pritiskom in hočejo ponuditi podatke za marketing in prodajo. Tu imamo mi vodilno vlogo v regiji.«

Močne konkurence tako v Evropi nimajo, po svetu pa jih je nekaj. O tem, v čem so drugačni oziroma boljši o njih pa Panjan pove: »Smo edino podjetje, ki na enem mestu nudi vse poslovne digitalne informacije, tako podatke o podjetjih, kot o ljudeh, ki delajo v podjetjih, in tudi ostale podatke, ki so težko dosegljivi, kot na primer tehnologije in aplikacije, ki jih podjetja uporabljajo. Poleg tega strank ne omejujemo, saj pri nas lahko dobijo podatke s celega sveta.«