Ime dneva: Nika Papić in Tilen Šali, Ideaz

Spletna agencija je slovenska zmagovalka tekmovanja Google Allstars. Želijo se utrditi v Sloveniji in pozicionirati v Evropi.

Objavljeno
22. avgust 2014 15.39
Barbara Pavlin, gospodarstvo
Barbara Pavlin, gospodarstvo

Ljubljana – Novomeška agencija Ideaz, ki jo vodita Nika Papić in Tilen Šali, je zmagovalka slovenskega dela tekmovanja Google All Stars, ki je namenjeno Googlovim partnerskim agencijam. Za nagrado potujeta na konferenco v ZDA, od katere veliko pričakujeta.

Pridružili so se 250 najboljšim agencijam iz 60 držav, ki so za nagrado prejele pot na konferenco Google All Stars Summit. Ta bo na sedežu podjetja Google v kalifornijskem mestu Mountain View. »Osvojeno prvo mesto nas ni preveč presenetilo in je le potrditev našega dobrega dela. Prehiteli smo številne uveljavljene in bolj znane slovenske agencije, ki so na trgu precej več časa kot mi,« je ob tem dejala Nika Papić.

Velika pričakovanja od Goolga

Dvodnevna konferenca Google All Stars Summit se začne v sredo, 27. avgusta, Papićeva in Šali pa imata od nje visoka pričakovanja. »Želiva dobiti globlji vpogled v delovanje Googla, si zagotoviti najnaprednejša izobraževanja in konzultacije z Googlovimi strokovnjaki. Želiva tudi ugotoviti, na kakšni ravni je naša agencija, pa tudi spletno oglaševanje v slovenskem prostoru nasploh, v primerjavi z najbolj razvitimi državami oziroma najuspešnejšimi podjetji,« razlaga Tilen Šali in dodaja: »Veselim se tudi možnosti testiranja novih Googlovih izdelkov, seveda pa tudi druženja z vodilnimi svetovnimi agencijami s področja spletnega oglaševanja in izmenjave dragocenih izkušenj.«

Spletna agencija je nastala pred tremi leti. »Internet ponuja neslutene možnosti, ki si jih večinoma sploh še ne moremo predstavljati. Nenehno razvijanje novih poti, s katerimi lahko pomagamo našim strankam pri uspešnem prodoru na domače in tuje trge, nam predstavlja velik izziv, ki je pogosto že sam po sebi motivacija,« o odločitvi za 100-odstotno usmeritev v spletno oglaševanje razlaga Šali. Ta odločitev se je doslej izkazala za pravilno, saj jim omogoča izvedbo zelo ciljanih in zato učinkovitih kampanj.

Uspešno končali velik projekt

Poleg naprednih oglaševalskih kampanj izdelujejo tudi spletne strani, aplikacije, pripravljajo strategije nastopov na trgu in vodijo aktivnosti na družbenih omrežjih. Ekipa trenutno šteje šest rednih in tri honorarne sodelavce, ki so pred kratkim uspešno končali velik projekt, ko so skupaj z agencijo Ovum promovirali festival Pivo in cvetje v Laškem.

Slovenija in Evropa sta cilj

V prihodnje si želi ekipa Ideaz utrditi položaj na slovenskem trgu, pa tudi na evropski ravni. »Pri tem nam bo v pomoč tudi Googlovo priznanje, ki vsekakor potrjuje, da delamo dobro in kakovostno. Ker ves čas sledimo svetovnim smernicam razvoja ter se nenehno izobražujemo, smo prepričani, da lahko v prihodnosti še več podjetjem pomagamo pri njihovem prodoru na tuje trge,« meni Šali.