Ime dneva: Otroci so bolj disciplinirani, motivirani in kolegialni

Aplikacija nogometnim trenerjem olajša delo, klubom pa omogoča vpogled v napredek otrok. Sodelujejo tudi starši.

Objavljeno
10. februar 2017 19.13
Nagrajena ekipa Second coach. V Ljubljani 10.2.2017[second coach.posel.vodenje]
Barbara Pavlin
Barbara Pavlin

Ljubljana – Nogometna aplikacija Second Coach trenerjem olajša delo pri izvedbi treninga ter poveča učinkovitost in kakovost njihovega dela. Ekipa se za nekaj časa seli v tujino, da bodo lažje prišli do uporabnikov.

Aplikacija, namenjena treniranju otrok, starih od 6 do 10 let, klubu omogoči vpogled v napredek otrok. Tako lahko glede na podatke, ki jih dobi skozi aplikacijo, prilagaja pristope in tehnike za nadaljnje treniranje, spremlja prisotnost in lestvice o kakovosti svojih igralcev.

Tudi starši so vključeni, saj lahko doma skupaj z otroki spremljajo dosežke in rezultate, izvajajo domače naloge, javljajo odsotnost otroka s treninga in se z ostalimi starši dogovarjajo za prevoz na tekme, treninge.

»Ideja izhaja iz nogometnih taborov in vsakdanjega dela trenerja Mitje Rozmana in njegovih sodelavcev. Mitja je del naše ekipe že od samega začetka. Skupaj smo razvili najprej prototip, ki je pokazal, da tak način deluje, kot tudi aplikacijo, ki jo razvijamo še danes,« razlaga direktor podjetja Andrej Zupan.

Gre za sistem igrifikacije. Aplikacija otroke razvršča v različne ekipe in odstrani subjektivni del trenerja, negodovanje otrok in neprijetno »voljenje« v ekipe, ki nikoli niso tako raznovrstne, kot bi bilo treba. Trener lahko med izvedbo vaje uporablja različna orodja, kot je štoparica, in sproti z le enim klikom vpisuje pridobljene rezultate. Za vsako uspešno opravljeno nalogo je vsak otrok nagrajen s točkami, čeprav je bila vaja izvedena timsko.

»Otroci so z uporabo aplikacije veliko bolj disciplinirani in motivirani, ker si želijo pridobiti čim več točk, hkrati pa so kolegialni in delujejo timsko, ker je to edini način, da si te nagrade prislužijo,« pravi Zupan.

Možni različni dogovori in personalizacija

Klubom je uporaba aplikacije na voljo za pet evrov na otroka na mesec. »Za različne klube so seveda na voljo različni dogovori kot tudi personalizacije aplikacije,« pojasnjuje Zupan. Po dogovoru klubi lahko v aplikacijo dodajajo svoje vaje, jo obarvajo v svoje barve in dodajo pasico s svojimi sponzorji. »Odprti smo tudi za drugačne dogovore, ker je ponekod nogomet za otroke organiziran tudi v drugačni obliki, ne nujno v sklopu nogometnega kluba,« še dodaja Zupan.

Razvoj aplikacije je ekipa najprej financirala s svojim denarjem, kmalu pa so jim na pomoč priskočili tudi prijatelji in starši, ki so že od začetka verjeli v idejo. Pridobili so tudi investicijo Slovenskega podjetniškega Sklada, kar jim zagotavlja 54.000 evrov v treh letih. Nekaj sredstev so pridobili tudi z vstopom v program ABC-pospeševalnika, kjer bodo ostali do konca marca. Zdaj iščejo investicijo, ki jim bo pomagala pri širitvi na tuje trge.

Za nekaj časa v Nemčijo

»Konec januarja smo imeli predstavitev na Demo dnevu ABC-pospeševalnika, kjer smo pridobili nekaj stikov. Rezultate pogovorov je še nemogoče napovedati, saj takšni postopki trajajo tudi do enega leta. Ne glede na odzive iščemo investitorje tudi sami po svojih kanalih, ki smo jih odkrili med delom v Hekovniku in ABC-pospeševalniku. Aktivno iskati investitorje smo šele začeli, zato o teh izkušnjah še ne moremo govoriti,« pravi Zupan.

Med letošnjimi načrti je predvsem pridobivanje uporabnikov v tujini, zato se bodo za nekaj časa preselili tja. Tako bodo lažje prišli do uporabnikov in jim predstavili aplikacijo. »Nekaj stikov že imamo, se pa še pogovarjamo, kam se bomo preselili. Glede na pretekla dognanja in izkušnje bo to po vsej verjetnosti Nemčija,« napoveduje Zupan.