V podjetju, ki je član ljubljanskega tehnološkega parka, se ukvarjajo z načrtovanjem, oblikovanjem in razvojem spletnih aplikacij, predvsem za spletno trgovanje, ponujajo pa tudi storitve, ki te aplikacije smiselno in vsebinsko dopolnjujejo. Direktor Peter Brenko pravi, da ne razvijajo le spletnih, temveč interaktivne aplikacije in rešitve. »V to smer gre seveda tudi razvoj našega osrednjega izdelka, spletne trgovinske platforme Shopamine, ki je interaktivna tudi v drugačnem pomenu te besede. Izjemno pomemben del njenega razvoja so namreč naše stranke, ki so prispevale že prenekatero idejo za izboljšavo ali dopolnitev.« Na podoben način širijo tudi svoj nabor storitev. »V zadnjem času smo, denimo, zaznali, da se je zavedanje pomembnosti kakovostnih vsebin, spremljanja in analiziranja navad obiskovalcev ter optimizacije vsebin na splošno med spletnimi trgovci zelo razširilo, zato smo svojo ekipo razširili tudi s strokovnjaki s tega področja.«
Stranke mala podjetja
Večina njihovih strank je mikro in malih podjetij, ki se prek svoje spletne trgovine Shopamine ukvarjajo s prodajo izdelkov končnim kupcem. Njihovi oglaševalski proračuni pa so ponavadi majhni. »Tovrstne ovire želimo zmanjšati s pomočjo tehnologije, zato že razvijamo v slovenskem merilu edinstven prodajni kanal, ki bo tudi manjšim spletnim trgovinam omogočil doseganje velikega števila kupcev, in to s precej manjšim vložkom, kot ga zahteva, recimo, oglaševanje PPC (plačaj za klik).«
Zmaga na lanskem tekmovanju StartCloud je njihovo inovativnost s Shopamine potrdila in jim »predvsem dala dodatno motivacijo in zagon, z delom s partnerji, kakršen je, denimo, Simobil pa tudi nove izkušnje«. Kakor se je pokazalo tudi v praksi, tovrstna partnerstva nedvomno povečujejo kredibilnost podjetja in s tem olajšujejo sklepanje novih poslovnih dogovorov, pravi Brenko.
Skrbijo tudi za okolje
Da se v internetu skriva veliko priložnosti, je Brenko uvidel že med študijem. »Najprej smo s prijatelji zares dolgo razmišljali in debatirali, kaj bi bilo s pomočjo te 'novotarije' mogoče narediti, kaj lahko res prinese dodano vrednost, obenem pa rešuje probleme. Skratka, iskali smo idejo. Izkristalizirala se je v sistemu za analizo podatkov, pozneje pa platformi Shopamine.« Ekipa sodelavcev je s prvotnih tri zrasla na devet ter nekaj zunanjih sodelavcev in tesnih partnerjev. Ob obisku njihove strani človek opazi okoljska opozorila. »Razmišljati poskušamo skladno s slavnim Kennedyjevim stavkom, naj se ne sprašujemo, kaj lahko domovina stori za nas, temveč, kaj lahko mi storimo zanjo. Naša skupna domovina pa je Zemlja in 'žrtvovanje' dela prostora na naši spletni strani je še najmanj, kar lahko naredimo zanjo,« na vprašanje, ali to pomeni, da so okoljsko ozaveščeni, odgovarja Brenko. A niso aktivni le v teoriji in na spletu. Tudi v pisarni in doma vsi zaposleni vestno ločujejo smeti, reciklirajo papir in tiskajo le nujne reči.