A če odmislimo poljski trg in tamkajšnja dva obrata za proizvodnjo pijač ter manjše podjetje za proizvodnjo premium sadnih sokov, sirupov in marmelad Premium Rosa, je Kofola krepko izboljšala svoje lanske rezultate. Na Češkem in Slovaškem so tako v devetih mesecih prodajo izboljšali za 3,6 odstotka, v Jadranski regiji, kamor spada Radenska in od lanskega leta tudi hrvaška mineralna voda Studenac, pa so prodajo povečali celo za 23,7 odstotka.
Zadovoljni z Jadransko regijo
Finančni direktor skupine Daniel Buryš pravi, da je tako devetmesečna skupna prodaja brez poljskega trga zrasla za 8,4 odstotka. »Zelo smo zadovoljni z Jadransko regijo, kjer so k dobremu rezultatu izdatno pripomogli uspešni prevzemi v Sloveniji in na Hrvaškem. Dolgoročni uspeh imamo na Češkem in Slovaškem trgu, ki generirata več kot dve tretjini dobička skupine. Na Poljskem investiramo v lastne znamke in zmanjšujemo odvisnost od trgovskih blagovnih znamk. Začenjamo z božično sezono, ki zaradi strukture našega portfelja spada med ključne poudarke celotnega leta. Pozitivni vplivi božiča se najbolj kažejo pri prodaji tradicionalne Kofole ter sokov Happy Day.«
Na češkem in slovaškem trgu Kofola največ uspeha dosega z blagovnimi znamkami Rajec, Rauch in Vinea, na Poljskem pa bodo prodajne rezultate poskušali izboljšati s prevzemom ekskluzivne prodaje Nestlejevih pijač Nestea v letu 2018.
Skupina Kofola ima zdaj že sedem proizvodnih obratov na petih evropskih trgih in zaposluje 2100 ljudi (brez proizvodnje v Rusiji).