Agencija je pri 55 trgovcih opravila raziskavo maloprodajnega trga, predvsem živil, pijač in higienskih izdelkov, ter ugotovila, da so lani ustvarili 31,1 milijarde kun (4,1 milijarde evrov) prihodkov. Čeprav se je gospodarska kriza nadaljevala, je ta številka za dva odstotka višja kot leto prej.
Deset vodilnih trgovcev, ki sicer obvladujejo nekaj manj kot 80 odstotkov hrvaškega trga, je po ugotovitvah agencije lani ustvarilo 24,6 milijarde kun (3,3 milijarde evrov) prihodkov, kar je 3,8 odstotka več kot leta 2011.
Konzum je bil tudi lani največji trgovec na Hrvaškem, obvladoval je med 25 in 30 odstotki trga. Vendar pa je največji hrvaški trgovec lani zaradi povečanja tržnih deležev konkurenčnih trgovcev zmanjšal prevlado na trgu.
Njegova največja tekmeca sta verigi nemške skupine Schwartz, Lidl in Kaufland, ki sta lani obvladovala med 15 in 20 odstotkov trga.
Lidl in Kaufland sta kot posamezni družbi v skupini s trgovskimi verigami Plodine, Mercator in Tommy. Vsaka je obvladovala med pet in deset odstotkov trga. Manj kot petodstotni delež so imeli Spar, Billa, Dinova-Diona in Studenac. Prihodki Plodina, Lidla, Spara in Kauflanda so se lani povečali za šest do 12 odstotkov.
Med največjimi poraženci sta bila lani Kerum, ki se je umaknil s trga, in slovenski trgovec Mercator - beležila sta namreč 15-odstotni padec prihodkov. Mercator je lani izgubil pet do deset odstotkov hrvaškega trga.