Prihodki, ki jih je ustvarila skupina, niso primerljivi z lanskimi zaradi njihove spremenjene strukture, predvsem zaradi konsolidacije trgovske dejavnosti po trgih, na katerih posluje. V Srbiji so se zaradi vključitve Agrokorjeve Idee pomembno povečali, na Hrvaškem ter v Bosni in Hercegovini pa so se nasprotno znižali, ker je Mercatorjevo maloprodajo prevzel Konzum. Na teh dveh trgih je Mercator prihodke ustvaril predvsem v Modiani in Intersportu ter z oddajo trgovskih prostorov.
Izboljšanje poslovnega rezultata se je nadaljevalo že tretje četrtletje zapored. Omogočilo ga je osredotočanje na osnovno trgovsko dejavnost na trgih Slovenije, Srbije in Črne Gore. Poleg tega so se popravili tudi trendi v neosnovnih dejavnostih, racionalizacija poslovanja je močno oklestila stroške, nekaj pa je prinesla tudi odprodaja dela nestrateških dejavnosti. Na izboljšanje poslovanja kaže tudi dosežen čisti dobiček, sploh, če ga primerjamo z istim obdobjem lani, ko je družba beležila izgubo v višini 12 milijonov evrov. Neto finančni odhodki so se z uspešnim finančnim prestrukturiranjem znižali za 35,3 odstotkov.
V devetmesečju letos je skupina investirala 47,4 milijona evrov, kar je skoraj 3-krat več kot v enakem obdobju leta 2014. Od tega je v Sloveniji porabila 57 odstotkov celotnih investicijskih sredstev, kar je za 2,4-krat več kot v enakem obdobju lani. Prednostno je prenavljala in širila maloprodajne enote, odprla je 37 novih prodajaln, dva distribucijska centra ter iskala in ocenjevala nove potencialne lokacije za širitev maloprodajne mreže za vse Mercatorjeve programe, tudi za nov logistično distribucijski center v Sloveniji.
Devetmesečje v Mercatorju zaznamuje nekaj pomembnih dogovorov. Prevzel je veleprodajno dejavnost družbe Era Good, s tem naj bi povečal obseg in raznovrstnost ponudbe v prodaji izdelkov za vsakdanjo rabo na debelo ter povečal poslovno učinkovitost. Z družbo Don don je podpisal pogodbo o prodaji Pekarne Grosuplje. Konec junija je hrvaškemu Francku prodal blagovni znamki mlete kave Santana in Loka in pridobil strateškega partnerja, ki bo omogočal nadaljnji razvoj tovrstnih izdelkov.