»Mlekarna Celeia dobro sodeluje z vsemi trgovci«

Izpad dobave pri Mercatorjevi blagovni znamki bodo nadomestili s širitvijo na nove trge in vlaganji v lastno blagovno znamko.

Objavljeno
19. avgust 2015 19.48
press/jogurt
Je. G., Delo.si
Je. G., Delo.si

V Mlekarni Celeia so se odzvali na pisanje o izgubljenem poslu z Meratorjem in zapisali, da so njihovi odnosi z vsemi trgovci dobri. Tudi z Mercatorjem korektno sodelujejo že dolga leta in verjamejo, da delen izpad dobave pri TBZ (Mercatorjevi blagovni znamki) ne bo vplival na tvorno sodelovanje tudi v prihodnje.

»Izpad prodanih količin bomo nadomestili z nadaljevanjem strategije širitve na nove trge in vlaganji v lastno blagovno znamko Zelene Doline, ki jo potrošniki že danes prepoznavajo kot znamko, ki predstavlja garancijo kakovosti in zdravega življenja,« so zapisali v sporočilu za javnost in dodali, da se kljub pritiskom, kot so ukinitve mlečnih kvot in ruska kriza, nenegno trudijo prilagajati trgu, a hkrati ostajajo zvesti odkupu mleka iz izključno slovenskih kmetij. Njihovi izdelki ne vsebujejo gensko spremenjenih organizmov (GSO) in so narejeni iz kvalitetnega mleka.

Pristojne organe in institucije pa pozivajo, da še več napora vložijo v dvig zavesti o hrani, ki je pridelana doma v Sloveniji, o hrani, ki ne onesnažuje okolja z dolgimi transportnimi potmi in o kakovostni hrani, ki ne vsebuje GSO.