Na sejmu ZEPS v BiH tudi slovenska podjetja

Pod okriljem agencije SPIRIT se bo v Zenici predstavilo devet slovenskih podjetij.

Objavljeno
30. september 2014 16.45
pojbič pomladni sejem
Je. G., Delo.si
Je. G., Delo.si

Ljubljana − Javna agencija SPIRIT Slovenija v sodelovanju z OZS organizira skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva na 21. Mednarodnem sejmu ZEPS, ki se je danes začel v Zenici v Bosni in Hercegovini. Na 132 kvadratnih metrih skupnega razstavnega prostora v hali A bo svoje izdelke in storitve predstavilo tudi devet slovenskih razstavljavcev, in sicer IMP Tehnologija vode, CVS Mobile, DEA - Sežana Milan Škapin, ERDU, PETRE, PLAN-NET Solar, Sistemska tehnika, Laboratoriji, SKIRO Inženiring in VIBTEH. Vsi so bili izbrani na javnem povabilu.

Sejem, ki bo potekal od 30. septembra do 4. oktobra, je namenjen predstavitvi izdelkov, tehnologij in storitev s področja: kovinske industrije, strojegradnje, gradbeništva, rudarstva, lesne industrije, informatike, farmacije, medicinske opreme, grafike, tiskarske industrije, tekstila, usnja, obutve, športa in rekreacije. Gre za največji poslovno-sejemski dogodek v Bosni in Hercegovini, na katerem se je lani predstavilo 386 razstavljavcev iz 26 držav, obiskalo pa ga je več kot 35.000 obiskovalcev.

»Mednarodni sejem ZEPS v Zenici je za slovenska podjetja zanimiv, ker je največji sejem v Bosni in Hercegovini s področja obrti in podjetništva in zaradi dobrega poslovnega obiska,« poudarja Edina Zejnić iz OZS. Skupinski nastopi so po njenem mnenju cenovno bolj ugodni za podjetja, kot če bi na sejmih nastopali individualno. Poleg tega se, kot pravi, na skupinskih predstavitvah predstavniki slovenskih podjetij tudi spoznajo in družijo med seboj ter spletejo poslovne vezi.

»Skupinski nastop slovenskih podjetij na sejmu v tujini je smiseln, ker je Slovenija predstavljena pod 'eno streho' in jo je lažje najti na samem sejmu,« pravi Mateja Gojzdnik iz podjetja PETRE in dodaja, da bi ob prvem obisku sejma radi dobili nekaj novih kontaktov in mogoče posrednika za trženje na območju Bosne, pa tudi kakšno potencialno stranko, ki jim bo v prihodnje služila kot referenca.

Tudi Urh Hudoklin iz podjetja VIBTEH skupinske sejemske nastope vidi kot organizacijsko in finančno optimalno rešitev za podjetje. Sami na sejmu nastopajo prvič, in ker so novo podjetje s popolnoma novim produktom, od nastopa pričakujejo predvsem pridobitev kontaktov potencialnih kupcev.