Najbolj prepoznavne Argeta, Cedevita in Cockta

Poslovanje Atlantic Grupe: Nakup Droge Kolinske se jim je izplačal.

Objavljeno
27. oktober 2011 18.35
Posodobljeno
28. oktober 2011 07.00
Vanja Tekavec, gospodarstvo
Vanja Tekavec, gospodarstvo
Ljubljana – Atlantic Grupa je v devetih mesecih ustvarila 460 milijonov evrov prihodkov (3,45 milijarde kun), od česar je ostalo za 4,3 (32,5 milijona kun) milijona evrov čistega dobička, so sporočili iz Zagreba. K rasti prihodkov, ki so glede na isto obdobje lani kar za dvakrat višji, je največ prispevala vključitev (konsolidacija) poslovanja Droge Kolinske pod okrilje Atlantic Grupe in delno tudi rast prodaje nekaterih izdelkov. Največjo, kar 18,3-odstotno rast prodaje, so v prvih devetih mesecih letos zaznali pri izdelkih za športno prehrano (divizija Športna in aktivna prehrana), prodaja dodatkov k prehrani in zdravil brez recepta (divizija Pharma) pa je v devetmesečju letos višja za 12,5 odstotka.

Atlantic Grupa je z nakupom Droge Kolinske tudi utrdila svojo prepoznavnost v 22-milijonski regiji nekdanje Jugoslavije. Med desetimi najmočnejšimi blagovnimi znamkami v regiji kar tri namreč pripadajo Atlantic Grupi; to so Cedevita in dva »brenda« Droga Kolinske – Argeta in Cockta, je pokazalo merjenje agencije Valicon. Regija nekdanje Jugoslavije je tudi najpomembnejši trg hrvaške skupine, saj na njem ustvari kar 79,8 odstotka celotne prodaje. Od tega je v prvih devetih mesecih hrvaški trg k skupni prodaji prispeval 29 odstotkov, srbski 24,6 odstotka, slovenski 12 odstotkov, trg BiH 8,2 odstotka in preostali trgi v regiji 5,8 odstotka.