Ljubljana - Varuh konkurence - ob izpolnjevanju nekaterih korektivnih ukrepov, kot je souporaba avtobusnih postaj - ne nasprotuje koncentraciji (avtobusnih) podjetij Arriva Dolenjska in Primorska in Alpetour - Potovalna agencija.
Arriva Dolenjska in Primorska je v imenu svojega lastnika, Skupine Deutsche Bahn Group, v začetku letošnjega aprila oddala nezavezujočo ponudbo za nakup skupaj 59,21-odstotnega deleža Alpetourja od družb Modra linija holding, Banka Celje in Alpen Invest (nekdanja NFD). Konzorcij teh treh družb je s prodajo svojih deležev začel oktobra 2013.
DB Arriva naj bi vsako za vsako delnico odštela 55 evrov (izdanih je skupaj okrog 450.000 delnic). Včeraj je vrednost delnice Alpetourja na ljubljanski borzi narasla za 1,92 odstotka na okroglih 53 evrov, v zadnjem letu pa je vrednost delnice nihala med 34,90 in 57,00 evri. Drugi popravljalni ukrep varuha konkurence je, da bo Arriva poslala AVK kot strogo zaupno gradivo informacijo o zavezujoči ponudbi za nakup Alpetourja.
Alpetour je imel v letošnjem prvem polletju 9,2 milijona evrov čistih prihodkov od prodaje, za odstotek več kot lani, EBITDA je bil z 2,96 milijoni evrov v letošnjem polletju za 18 odstotkov višji kot v enakem lanskem šestmesečju, čistega poslovnega izida, beri dobička, pa je bilo za 1.466.481 evrov, za tretjino več kot lani v istem obdobju - tudi na račun skromnejših naložb (lani 3,4 milijona evrov, letos 917 tisočakov).
Letos je Alpetour (v skupini so poleg obvladujočega Alpetourja še prevoznika Integral iz Tržiča in kamniški Kam-bus, ter jeseniška trgovsko-servisna družba Integral avto) v šestmesečju tri četrtine prihodkov ustvaril z linijskim avtobusnim prevozom, prihodki od drugih dejavnosti (občasni prevozi, turizem in servis) pa so zaradi krize, je zapisala v polletnem poročilu direktorica Ivanka Zupančič Gaber, letos še upadali. V Alpetourju je bilo konec junija 447 zaposlenih, v voznem parku pa 175 avtobusov. (V slovenski Arrivi imajo 250 avtobusov.)