Nova strategija za več denarnega toka in višje dividende

Zavarovalniška skupina Generali je razkrila popolnoma nov poslovni model in nove finančne cilje do leta 2018.

Objavljeno
28. maj 2015 14.06
jsu/ZAVAROVALNICA GENERALI
C. P., gospodarstvo
C. P., gospodarstvo

Ljubljana − Skupina Generali je včeraj v Londonu izvedla Dan vlagateljev, da bi izpostavila svoje nove strateške prioritete. Predstavili so, kako je Generali preoblikoval svoj poslovni model z vitkejšo in učinkovitejšo platformo, da bi stranki ponudili vrhunsko izkušnjo ter da bi se blagovna znamka razločevalno umeščala na trgu.

Novi finančni cilji Skupine Generali se osredotočajo na pridobivanje več denarnih sredstev in na zvišanje dividend.
Z novo strategijo Skupina Generali namerava do leta 2018 generirati kumulativni neto prosti denarni tok v višini več kot sedem milijard evrov. Raven generiranega denarja v letu 2014 je bila 1,2 milijarde evrov. Višina kumulativne dividende bo leta 2018 znašala več kot pet milijard evrov. Nivo dividend v letu 2014 je bil 930 milijonov evrov. Generali se bo v času do doseženega cilja obdržal delniški donos iz poslovanja več kot 13 odstotkov.

Od tradicionalne ponudbe k inovativni

Da bi dosegel postavljene finančne cilje, je Generali identificiral različne vzvode generiranja vrednosti. Ti vključujejo novo dodano vrednost pri produktih v ponudbi, nove poslovne priložnosti s partnerstvi, podatkovno analitiko, izboljšanje cen s pozitivnim učinkom na dobiček in večjo zvestobo strank, kar se bo kazalo v večji dobičkonosnosti za že obstoječe stranke, znižanje prodajnih stroškov, prodajne priložnosti z izkoriščanjem cross- in up-sellinga ter izboljšano zaključevanje zavarovanj.

Na splošno se bo Skupina Generali preusmerila iz tradicionalnih produktov, temelječih na zajamčenem kritju, k ponudbi inovativnih produktov, temelječih na zaračunavanju stroškov, ki bodo vsebovali zaščiteno kritje, k življenjskim zavarovanjem, vezanim na investicijske sklade, in hibridnim produktom, ki zagotavljajo večjo maržo in večjo dodano vrednost obema, tako podjetju kot strankam.

Sedanji program stroškovne učinkovitosti se bo do leta 2018 nadaljeval z letnim prihrankom stroškov v višini 250 milijonov evrov, kar se bo pokazalo v skupnem prihranku 1,5 milijarde evrov, šteto od začetka leta 2012. Skupaj 1,25 milijarde evrov se bo reinvestiralo v tehnologijo, podatkovno analitiko in bolj prožne operativne platforme.