Paloma v prvih devetih mesecih ustvarila preko 63 milijonov evrov prihodkov od prodaje

Rezultat iz rednega poslovanja je nižji od načrtovanega, kljub temu pa bo Paloma leto zaključila s pozitivnim rezultatom.

Objavljeno
06. november 2015 15.24
regent PALOMA
E.R., gospodarstvo
E.R., gospodarstvo

Sladki Vrh - Paloma je v prvih devetih mesecih letošnjega leta ustvarila preko 63 milijonov evrov prihodkov od prodaje, kar je 4 odstotke manj kot lani in manj od načrtovanega. Paloma povečuje prodajo izdelkov pod lastno blagovno znamko na strateških trgih, na področju trgovskih blagovnih znamk, kjer je opustila nedonosne posle, pa načrtuje uresničevanje pridobljenih naročil do konca leta. V Sloveniji so uspeli povečati prodajo za 3 odstotkev primerjavi z enakim obdobjem lani, prodaja izdelkov pod lastno blagovno znamko pa je večja za 5 odstotkov kot v enakem obdobju lani. Rast prodaje izdelkov z lastno blagovno znamko z višjo dodano vrednostjo je rezultat prenove izdelkov in optimizacije asortimentov ter intenzivnih tržno-prodajnih aktivnosti, ki se nadaljujejo tudi v zadnjem kvartalu.

Na nižji rezultat so vplivale cene celuloze

Rezultat iz rednega poslovanja v prvih devetih mesecih znaša nekaj več kot 1 milijon evrov in je nižji od načrtovanega. Na nižji rezultat v letošnjem letu vplivajopredvsem cene celuloze, najpomembnejše surovine Palominih izdelkov, ki so bil zaradi krepitve tečaja ameriškega dolarjakonec septembra 11 odstotkov višje kot v pričetku leta 2015, v prvih devetih mesecih 2015 pa za 21 odstotkov višje kot v enakem obdobju lani. S številnimi komercialnimi ukrepi so v Palomi uspeli zmanjšati negativen učinek cene celuloze. Prav tako se izvajajoše naprej drugi ukrepi za optimizacijo poslovanja in zniževanje stroškov, s katerimi so uspeli skupaj prihraniti 2,5 milijona evrov.

Tadej Gosak, predsednik uprave, je ob tem povedal: »V tretjem kvartalu nadaljujemos stabilnim poslovanjem in načrtujemo, da bomo tudi letos zaključili s pozitivnim rezultatom. Z ukrepi smo uspeli zmanjšati učinke cen celuloze in dosegli povišanje prodaje v segmentu blagovne znamke Paloma in »awayfrom home«, kjer dosegamo boljše rezultate kot lani. V skladu z napovedmi pa pričakujemo, da se bo trend rasti cen celuloze nadaljeval tudi v prihodnjem letu.Za doseganje pozitivnega poslovanja in za zagon novega razvojnega cikla je nujno potrebno, da v Palomi nadaljujemo s prestrukturiranjem in da pridobimo svež kapital za investicije sedaj. Vlaganje v proizvodne kapacitete in energetsko učinkovitost nam bo prineslo večjo prilagodljivost, boljše delovne pogoje in konkurenčnost na trgih, kjer smo si zastavili vodilno mesto inovativnega proizvajalca in ponudnika visokokakovostnih higienskih papirnih izdelkov.«

V jesenskem času je Paloma ponudila na trg prenovljene toaletne papirje SensitiveCare, ki uporabnike nagovarjajo z vrhunsko kakovostjo. Intenzivne promocijske kampanje že potekajo poleg Slovenije, tudi na Hrvaškem, v Srbiji in na drugih trgih v regiji Adriatik, kjer Paloma beleži rast prodaje lastne blagovne znamke in je še vedno med najbolj priljubljenimi znamkami med uporabniki. Palomin aktualni vrednosti tržni delež toaletnih papirjev znaša v Sloveniji 38,5 odstotke in 17 odstotkov na Hrvaškem (Nielsen MAT Avg/Sept 2015).