Ljubljana − Paloma je lansko leto sklenila z 1,6 milijona evrov čistega dobička, kar je 127 odstokov več kot leta 2015. Lani je ustvarila 86,7 milijona evrov prihodkov od prodaje, kar je za dva odstotka več kot v letu 2015. Rezultat iz rednega poslovanja je konec leta znašal 2,3 milijona evrov, so sporočili iz družbe.
»Lani smo prodali za 1,6 milijona evrov več izdelkov kot leto prej, kar pomeni dvoodstotno rast. Največjo rast prodaje smo zabeležili v diviziji trgovskih blagovnih znamk, kjer smo leto prej postopoma opustili nedonosne posle in jih nadomestili z donosnejšimi, tako da zdaj proizvajamo higienske izdelke za najuspešnejše trgovske blagovne znamke,« je povedal predsednik uprave družbe Palome Tadej Gosak.
Paloma je po dokapitalizaciji in pridobitvi posojila Evropske centralne banke za obnovo in razvoj začela tudi z obsežnimi naložbami v posodobitev proizvodnje, kar je, pravijo v družbi, skupaj z drugimi ukrepi prispevalo k povečanju produktivnosti.
Nov naložbeni cikel
Tako je lani je sladkogorska družba uresničila tudi eno večjih investicij, in sicer v papirni stroj 5 v vrednosti 1,3 milijona evrov, s čimer so se zmogljivosti povečale za petino. Dodatno so k povečanju produktivnosti prinesle tudi investicije v proizvodnji gotovih izdelkov, predvsem z investicijo v linijo C-ROL4 line. S tem je produktivnost narasla za 24 odstotkov v primerjavi z lanskim letom, prav tako je narasla produktivnost tudi na linijah C10-ROL in C11-ROL.
Pojasnjujejo, da so v 2016 izboljšali produktivnost v proizvodnji papirja in v proizvodnji gotovih izdelkov. Na področju proizvodnje papirja so proizvedli 67.000 ton papirja, kar je 1400 ton več kot leto prej, na področju papirne konfekcije pa 63.000 ton končnih izdelkov, kar je 2666 ton več končnih izdelkov kot leta 2015.
Gosak je povedal: »Verjamemo, da imamo danes močne temelje za nadaljnji razvoj. Investitor podpira naše investicijske in strateške načrte. Ker je Paloma zdaj del večje skupine podjetij za proizvodnjo higienskega papirja, nam je že uspelo uresničiti nekatere sinergije pri nabavi celuloze, ki je naš najpomembnejši vir. Še naprej bomo krepili pozicije v regiji Jugovzhodne Evrope, kjer nam naraščajo tržni deleži blagovne znamke Paloma.«
Družba je od decembra lani v večinski lasti slovaške družbe Eco-invest.