Pekarna Grosuplje v rokah Don Dona

Pekarna Grosuplje je prodana Don Donu, so pravkar sporočili iz Mercatorja.

Objavljeno
30. september 2015 15.37
V. T., gospodarstvo, Je. G., Delo.si
V. T., gospodarstvo, Je. G., Delo.si

Ljubljana − Prodajni postopek Mercatorjeve Pekarne Grosuplje je končan. Novi lastnik je postala družba Don Don, ki si želi postati največji pek v regiji.

»Lastništvo nad Pekarno Grosuplje bo z jutrišnjim dnem, 1. 10. 2015, prešlo na družbo Don don, d. o. o.,« so delničarjem prek spletne strani Ljubljanske borze pravkar sporočili iz Mercatorja.

Pekarna Grosuplje je eno od prvih podjetij, ki jih je po njegovi prodaji hrvaškemu Agrokorju dezinvestiral Mercator.

Aleš Mozetič, direktor in solastnik podjetja Don don, je ob prevzemu Pekarne Grosuplje v upravljanje poudaril, da bo Pekarna Grosuplje v njihovi skupini doživela nadaljnjo rast; tako v smislu regionalizacije kot tehnološke inovativnosti in kakovosti, po kateri je Pekarna Grosuplje še posebej poznana. Posebej pomemben del strategije  je krepitev izvozne usmerjenosti in skupen nastop obeh podjetij na vseh trgih, kjer že deluje Don don Miran Hribar, direktor Pekarne Grosuplje ob tem dodaja: »Don don je zagotovo pravi strateški prevzemnik, saj deluje regijsko in želi razvijati našo pekarno. Naši potrošniki zato lahko pričakujejo najboljše izdelke in še bolj inovativen razvoj. V podjetju zaenkrat ne načrtujemo velikih sprememb, razen regionalizacije poslovanja in še aktivnejšega razvojnega trženja.«

Pekarna Grosuplje je sicer druga največja slovenska pekarna po količini proizvedenih izdelkov. Skupna proizvodnja  je v letu 2014 znašala 15.200 ton izdelkov. Izdeluje 50 vrst kruha, 41 vrst pekovskega peciva, 14 vrst finega peciva. Letno razvije približno 20 novih izdelkov. Zaposluje 217 sodelavcev in se načrtno usmerja v spodbujanje zanimanja mladih za poklic peka, saj ta sodi med najbolj deficitarne v Sloveniji, so zapisali v Don Donu.