Perutnina Ptuj z dobičkom

Perutnina Ptuj je lani več pozornosti in aktivnosti namenila pozicioniranju živil z večjo dodano vrednostjo.

Objavljeno
16. marec 2015 18.36
regent/perutnina ptuj
Je. G., Delo.si
Je. G., Delo.si
Ptuj - Perutnina Ptuj je na ravni skupine lani ustvarila za skoraj 257 milijonov evrov prihodkov od prodaje, na ravni matične družbe pa dobrih 144 milijonov evrov. Leto so zaključili pozitivno, saj je skupina ustvarila 14,3 milijona evrov dobička iz poslovanja, v delniški družbi pa je ta znašal več kot 8,3 milijona evrov, so sporočili s Perutnine Ptuj.

Čeprav je v širši regiji oziroma v državah, kjer Perutnina Ptuj ustvarja največ prihodkov, v preteklem letu prodaja življenjskih potrebščin nazadovala za 2,5 do 4,5 odstotkov, je največji pripravljalec perutninskih živil utrdil svoj poslovni položaj. Leto 2014 je namreč predstavljalo močnejši preobrat k povečevanju prodaje živil z večjo dodano vrednostjo. To je odločilno pripomoglo k izboljšanju ekonomike poslovanja kot najpomembnejšega dejavnika izboljšanja poslovnega položaja družbe, so zapisali v Perutnini Ptuj.

»Količinski parametri prodaje hrane naših blagovnih znamk so se sicer v povprečju nekoliko znižali, vendar pa je pospešeno prestrukturiranje k živilom z večjo dodano vrednostjo izboljšalo naš poslovni rezultat,« je danes izpostavil Roman Glaser, predsednik uprave in generalni direktor Perutnine Ptuj. Dodal je, da so se v preteklem letu zaradi nerazumnega dumpinga na področju prodaje perutninskega mesa na nekaterih trgih zavestno odločili za zmanjšanje tovrstne ponudbe na trgovinskih policah. Zato pa je Perutnina Ptuj več pozornosti in aktivnosti namenila pozicioniranju živil z večjo dodano vrednostjo, denimo, blagovim znamkam Perutnina Ptuj, kot sta Poli in Jata. 

V Perutnini Ptuj je zaposlenih nekaj več kot 3600 sodelavcev.