Čeprav je v širši regiji oziroma v državah, kjer Perutnina Ptuj ustvarja največ prihodkov, v preteklem letu prodaja življenjskih potrebščin nazadovala za 2,5 do 4,5 odstotkov, je največji pripravljalec perutninskih živil utrdil svoj poslovni položaj. Leto 2014 je namreč predstavljalo močnejši preobrat k povečevanju prodaje živil z večjo dodano vrednostjo. To je odločilno pripomoglo k izboljšanju ekonomike poslovanja kot najpomembnejšega dejavnika izboljšanja poslovnega položaja družbe, so zapisali v Perutnini Ptuj.
»Količinski parametri prodaje hrane naših blagovnih znamk so se sicer v povprečju nekoliko znižali, vendar pa je pospešeno prestrukturiranje k živilom z večjo dodano vrednostjo izboljšalo naš poslovni rezultat,« je danes izpostavil Roman Glaser, predsednik uprave in generalni direktor Perutnine Ptuj. Dodal je, da so se v preteklem letu zaradi nerazumnega dumpinga na področju prodaje perutninskega mesa na nekaterih trgih zavestno odločili za zmanjšanje tovrstne ponudbe na trgovinskih policah. Zato pa je Perutnina Ptuj več pozornosti in aktivnosti namenila pozicioniranju živil z večjo dodano vrednostjo, denimo, blagovim znamkam Perutnina Ptuj, kot sta Poli in Jata.
V Perutnini Ptuj je zaposlenih nekaj več kot 3600 sodelavcev.