Podjetje Skaza napoveduje rast in nove zaposlitve

Podjetje je imelo lani 35,2 milijona evrov prihodkov, kar pomeni skoraj 13-odstotno rast glede na leto poprej.

Objavljeno
22. marec 2017 18.40
Skaza
Silva Čeh
Silva Čeh

Ljubljana – Podjetje Skaza je imelo lani  35,2 milijona evrov prihodkov, kar pomeni skoraj 13-odstotno rast glede na leto 2015, izpostavljajo pa tudi naložbe v poslovne in proizvodne prostore, ki so bile lani vredne dobrih pet milijonov evrov. Družba, ki zdaj zaposljuje 320 ljudi, že za letos načrtuje 30 novih zaposlitev, zlasti na področju IT, razvoja in tehnologije.

Podjetje je zelo izvozno usmerjeno, za vrsto svetovnih multinacionalk s področja avtomobilske, pohištvene, elektro industrije in opreme za dom ohranjajo mesto razvojnega dobavitelja, kakor so sporočili iz družbe Skaza.

Izdelčne znamke Skaza, ki so namenjene izvozu, so pomembne za stabilnost in načrtovanje poslovanja, hkrati pa so mednarodne reference tudi izjemen »certifikat« kakovosti in zanesljivosti, poudarjajo v podjetju. V družbi Skazi pa že nekaj let krepijo tudi pozicijo lastne blagovne znamke, za kar so oblikovali dve tržni liniji za dom in bivanje v naravi, njihov prodajni hit je znan kompostnik Bokashi Organico za domačo uporabo, ki naj bi prav letos doživel precejšnje oblikovalske spremembe. 

Podjetje pospešeno zvišuje sredstva za dodatno izobraževanje zaposlenih, lani se je za več kakor 170 evrov zvišala tudi povprečna plača zaposlenih. Kot pravijo v družbi, je njihova proizvodnja že skoraj v celoti avtomatizirana, robotizirana in v veliki meri tudi že digitalizirana.

Kljub temu bodo za digitalizacijo procesov v podjetju letos namenili precejšen del načrtovanih naložb, ki bodo ponovno presegle pet milijonov evrov, »saj želijo biti med prvimi na poti v pametno tovarno oziroma industrijo 4.0.«

Prav tako nenehno dvigujejo odstotek reciklatov, zdaj reciklirana plastika predstavlja okoli 30 odstotkov njihovega vhodnega materiala, do leta 2020 naj bi bilo teh materialov že okoli polovica.

Za letošnje leto, v katerem bodo praznovali 40. obletnico delovanja, napovedujejo rast prihodkov na 38 milijonov evrov, nove inovativne ter tudi prenovljene izdelke. In izpostavljajo, da v štirideset letih delovanja »niso izgubili niti enega B2B (Busines to Business) partnerja«, kar seveda potrjuje visoko stopnjo zaupanja v podjetje.