Razvili so inovativne interaktivne zaslone, ki jih je možno upravljati zgolj z gestami brez dotika. Poleg omenjenih zaslonov se ukvarjajo tudi z videoprojekcijskim mapiranjem, novimi tehnološkimi rešitvami, interaktivnimi kodami in spletnim razvojem, promocijskimi akcijami s kvadrikopterji in izposojo opreme. Trenutno imajo pisarne v Londonu, Ljubljani in Trstu, kjer ustvarjajo lastne inovativne in intuitivne rešitve za trženje, prireditveni menedžment, notranje oblikovanje, izobraževanje in muzeje.
Kot pravi soustanoviteljica in direktorica Mija Lorbek, prek pisarne v Londonu pokrivajo tudi druge trge, saj imajo naročnike po vsem svetu. Najbolj eksotičen trg, na katerem sodelujejo z agencijo, je Trinidad in Tobago. Iz londonske pisarne pokrivajo tudi ZDA, kjer so med drugim opremili dogodek za Elan. Večina strank pa prihaja iz Evrope, med njimi so BBC, Coca-Cola, Canon, Intel, Hennessy, HH, The Inspire, Krka, Simobil in drugi. Po besedah Lorbkove je tudi v Sloveniji presenetljivo veliko podjetij, ki so v komunikaciji inovativna. Trenutno vstopajo na italijanski trg, kjer se želijo v prihodnjem letu še bolj okrepiti. Prav tako je cilj za prihodnje leto tudi večja navzočnost na sosednjih trgih.
Vsake štiri mesece
Večina konkurence dela podobno kot Uniki, a so usmerjeni bolj v mobilne telefone. Pri večjih ekranih in prostorskih predstavitvah pa se trg še vedno razvija. »Pojavljajo se nove rešitve. Takšnih, kot so naše, nima nobeno podjetje, zato je še vedno vse bolj na ravni nišnih storitev,« pravi Lorbkova.
V Unikiju so si zadali, da vsaka dva meseca ustvarijo nov izdelek in ga testirajo. Tako jim uspe vsake štiri mesece na trg dati nov produkt. Večina jih še vedno temelji na gibalni interakciji, po naročilu pa vključijo tudi druge tehnologije. Tako so, recimo, za Simobil naredili poučno igrico, pri kateri so uporabili drone. »Ostati poskušamo čim bolj inovativni in slediti naši viziji – razvoju inteligentnih medijev,« pojasnjuje sogovornica.
Najožja ekipa podjetja še vedno šteje štiri člane, celotna pa okoli deset. »Ekipe nismo širili, ampak po potrebi vključujemo zunanje sodelavce. Prav tako sodelujemo s podjetji, ki so specializirana za svoje področje,« pravi Lorbkova.
Med načrti za prihodnje leto je tudi vzpostavitev spletne prodaje. »Ko si strukturiran kot podjetje za interakcijo na večjih ekranih in dogodkih, je težje vzpostaviti spletno prodajo, kot recimo, če ponujaš samo spletno storitev ali pošiljaš izdelke. Prek spletne strani bomo prodajali naše izdelke, aplikacije, ki si jih kupci lahko naložijo. Velikokrat smo imeli namreč primere, ko je oddaljena agencija na svoje ekrane naložila našo programsko opremo. Zdaj bo kdorkoli lahko to kupil in si naložil,« pravi Lorbkova.