Ime dneva: Orodje za nadzor digitalnih zaslonov

Ekipa OOSM svojo storitev prodaja na Nizozemskem in v Sloveniji, kmalu bo še v Veliki Britaniji, morda tudi v ZDA.

Objavljeno
07. december 2015 21.39
Barbara Pavlin
Barbara Pavlin

Ljubljana – Ekipa zagonskega podjetja OOSM je z orodjem za digitalno sporočanje, ki spremeni katerikoli zaslon v informacijskega ali promocijskega, prepričala investitorsko komisijo na največji investicijski konferenci pri nas Coinvest.

»OOSM je storitev, ki jo podjetja najamejo, da lahko z našo aplikacijo nadzirajo digitalne zaslone oziroma vsebino na njih,« o produktu pove direktor in soustanovitelj podjetja Peter Bruner. Aplikacijo večinoma uporabljajo za oglaševanje. Potrošniki namreč uporabljajo zaslone za pridobivanje informacij, blagovne znamke pa za pospeševanje prodaje. »Kjerkoli so digitalni zasloni, mi ponujamo storitev, da lahko uporabniki teh zaslonov nadzorujejo vsebino na njih. Poenostavljamo komunikacijo prek digitalnih zaslonov,« še dodaja Bruner.

Kot večina zagonskih podjetij so tudi pri OOSM idejo za aplikacijo dobili iz lastnega problema. Že v začetku so se usmerili v oblikovanje vizualnih materialov za podjetja, predvsem v pripravo oglasnih materialov za digitalne zaslone. »Ker je bilo tisoč različnih problemov pri desetih različnih zaslonih, smo začeli iskati orodje, ki bi te težave rešilo. Ker tisto, ki smo ga uporabljali, ni bilo dovolj dobro, drugega pa ni bilo na izbiro, smo videli priložnost, da naredimo svoje. Tako smo hitro zbrali ekipo zainteresiranih, ki so to področje že poznali, in nastal je OOSM,« o začetkih razlaga Bruner.

Idejo pilili na Nizozemskem

Ekipa je idejo pilila v pospeševalniku Startupbootcamp, pred tremi meseci pa so začeli produkt uradno prodajati. V program amsterdamskega pospeševalnika so bili od 750 prijavljenih zagonskih podjetij z vsega sveta izbrani kot najboljše tehnološko podjetje za Evropo, in sicer za program Smart City & Living. Dobili so 15.000 evrov za zagon podjetja in v treh mesecih s pomočjo mentorjev izboljšali poslovni model, izpilili vizijo podjetja in prodajne sposobnosti.

Prodajni del ekipe je ostal v Amsterdamu, medtem ko razvoj poteka v Sloveniji, kjer imajo tudi enega prodajnika za lokalne stranke. »Naša popolna stranka je oglaševalec,« pravi Bruner in dodaja, da delujejo na vseh področjih, kjer so informacije na digitalnem zaslonu, od trgovin, podjetij do zdravstva. Imajo šest aktivnih strank, ki imajo 50 ali več zaslonov, in prodanih 300 licenc. Pred kratkim so lansirali tudi produkt za manjše uporabnike (lokali, frizerji ipd.), android predvajalnik playposter, ki ne deluje kot licenca. To je pametni ključek USB, ki ga uporabniki priklopijo na zaslon in sami skrbijo za vsebine. Prodajajo ga na Nizozemskem in v Sloveniji, pogovarjajo pa se tudi že s prvimi morebitnimi strankami v Veliki Britaniji.

Zahtevni pri izbiri dobaviteljev

O konkurenci Bruner pravi, da v ZDA delujeta še dve podjetji, ki se ukvarjata s podobnimi stvarmi, a imata drugačen prodajni model, ki je primeren za stranke z dovolj denarja. »Za zdaj še ne delujeta v Evropi, kar je za nas dobro, da se lahko tu razširimo,« razmišlja Bruner.

Podjetje je zmagovalec nedavne investicijske konference Coinvest, ki mu poleg 10.000 evrov prinaša tudi poslovni obisk Silicijeve doline. »Če bomo videli potencial ali spoznali partnerje, ki bi jih zanimala naša storitev, se bomo razširili tudi v ZDA,« pravi Bruner in nadaljuje: »Spoznati želimo čim več distributerjev, ki bi radi prodajali našo storitev. Pri tem smo zelo zahtevni, saj želimo kakovostno prodajo storitve. Tako imamo komaj pet distributerjev, od tega sta dva v Sloveniji.« Končujejo tudi pogajanja z nizozemskimi investitorji za 350.000 evrov, ki bi jim za eno leto omogočila zaposlitev desetih članov ekipe za polni delovni čas. Vmes pa bodo tako okrepili prodajo, da investicije ne bi več uporabljali za plače.