Boeing ni namensko gradil Dreamlifterja, ampak so v tovorno različico predelali štiri Boeinge 747-400. Tovorni prostor ima kapaciteto 1840 kubičnih metrov in je največji na svetu. V kratkem se mu bo po kapaciteti približalo pet novih Airbusovih letal A330-200 XL.
Evropski proizvajalec letal Airbus bo namreč obnovil svojo floto zelo velikih transportnih letal vrste beluga, ki jih uporablja za prevoze letalskih delov med svojimi tovarnami po Evropi. Prevažajo predvsem krila in dele trupa ter dele za helikopterje. V floti je zdaj pet letal, s katerimi vsak teden opravijo okoli 60 poletov. Za izdelavo večje beluge se je Airbus odločil zaradi vse večjih letal in povečanega povpraševanja po njegovih letalih z vseh delov sveta.
Za 30 odstotkov
Letalo beluga XL bo šest metrov daljše in meter širše od sedanjih belug ST. Lahko bo peljalo šest ton težji tovor in imelo daljši doseg. Najpomembneje je, da bo imelo za 30 odstotkov večjo kapaciteto tovornega prostora. To pomeni, da bo naenkrat lahko peljalo dve krili letal A350 XWB, namesto enega, ki ga lahko naloži sedanja različica beluge.
Prvi poskusni polet
Večino svojih letal Airbus izdela v tovarnah v Toulousu in Hamburgu, nekaj pa še v Veliki Britaniji in Španiji. Nova transportna letala beluga XL bo družba uporabljala za prevoze med temi štirimi tovarnami, za tovarne na drugih celinah pa bodo še naprej uporabljali ladijski prevoz. Airbus sicer načrtuje postavitev tovarn na Kitajskem in v ZDA. Z novo generacijo belug XL bo Airbus lahko podvojil polete na 120 na teden.