»V Zahodni Evropi je imela na prodajo precejšen vpliv odločitev, da začasno ustavimo prodajo spornih dizlov,« je dodal. Glede na oktober lani je prodaja vozil v Zahodni Evropi namreč upadla za 1,3 odstotka, k temu pa je največ prispeval padec v Nemčiji, Španiji in Italiji.
Prodaja po svetu se je sicer povečala; za to so poskrbeli na Kitajskem, kjer so v oktobru prodali 233.500 avtomobilov oziroma 1,8 odstotka več kot v istem mesecu lani, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
Proizvajalec iz Wolfsburga, ki se je pred razkritjem škandala zavihtel na prvo mesto med proizvajalci avtomobilov, je v nemilost padel po septembrskem razkritju, da je 11 milijonov dizelskih vozil po svetu opremil s sporno programsko opremo. Ta je med uradnim testiranjem prilagodila izpuste škodljivih snovi, ob normalni vožnji pa se je izključila.
Volkswagen je namreč prejšnji teden priznal, da je goljufal tudi pri izpustih CO2. To se nanaša na 800.000 vozil.