Rast prodaje Atlantic Groupa

Atlantic Group je v prvih devetih mesecih ustvarila 4,8-odstotno rast.

Objavljeno
29. oktober 2015 13.13
E.R., gospodarstvo
E.R., gospodarstvo

Zagreb- Atlantic Grupa je v prvih devetih mesecih leta 2015 ustvarila za 522,9 milijonov evrov prihodkov od prodaje, kar glede na enako obdobje leta 2014 pomeni 4,8-odstotno rast. Dobiček pred obrestmi in davki (EBIT) znaša 44,8 milijonov evrov in je manjši za 9,9 odstotka, predvsem zaradi naraščajočih cen surovin in neugodnih gibanj deviznih tečajev, medtem ko čisti dobiček po manjšinskih deležih znaša 30 milijonov evrov, kar pomeni 9 -odstotno rast.

Med pomembnejšimi poslovnimi dogodki v prvih devetih mesecih izpostavljajo novo organizacijo distribucijskega poslovanja prek dveh glavnih območij, vzhodnega in zahodnega, z nadaljevanjem procesa intenzivne internacionalizacije in krepitve distribucijskih funkcij zunaj regije, kar se izraža tudi z ustanovitvijo lastnih distribucijskih podjetij v Avstriji in Nemčiji.

Nova tovarna

Po manj kot letu dni od začetka del je začela obratovati tudi novozgrajena tovarna za proizvodnjo energetskih ploščic iz ponudbe športne prehrane v Novi Gradiški, v katero so vložili 13 milijonov evrov. Zadnjo prevzemno družbo Atlantic Grupe - Foodland so v celoti uspešno vključili v poslovni sistem Atlantic Grupe in danes, skupaj z znamko Bakina tajna (Babičina skrivnost), predstavlja novo poslovno področje Gourmet.