Ljubljana - Podjetje Palmieri je na platformi IndieGoGo zagnalo kampanjo množičnega financiranja, s katero želijo na tujih trgih predstaviti serijo prestižnih desertnih vin. Gre za edinstvene refoškove deserte, v katere so s pomočjo kuharskega mojstra Gorazda Potočnika vključili slovenski med, burbonsko vaniljo in beli tartuf.
Vina so v času kampanje ponudili po promocijski ceni. Medeni in vaniljin desert je tako moč kupiti po ceni 20 evrov, desert z belim tartufom pa stane 25 evrov, za prve kupce pa so pripravili tudi posebne kombinirane pakete vin. Začetni cilj predprodajne kampanje, ki bo trajala do 19. junija, je zbrati 3000 dolarjev (okoli 2666 evrov).
»V skladu z našo tradicijo smo se odločili, da bomo uporabljali le vrhunske sestavine - refošk iz slovenskega primorja, slovenski med, stroke burbonske vanilje in beli tartuf,« je pojasnila predstavnica Palmierija Klara Klaj.
Pri pripravi desertnih vin ne uporabljajo dodatkov ali ekstraktov, pač pa le naravne, povečini lokalno pridelane sestavine. Uvažajo le stroke burbonske vanilje in gomolje belega tartufa, saj vanilje Sloveniji žal ne pridelujemo, belega tartufa pa nimamo v zadostnih količinah.
Palmieri, ki svojo poslovno zgodbo gradi na petstoletni tradiciji oljarstva v družini solastnice podjetja, Sabrine Palmieri, je lani na domači trg poslal prve steklenice vina, oplemenitenega z domačim medom, rumom in gozdnimi borovnicami, vendar pa so že takrat načrtovali preprost refoškov desert povzdigniti na višji kulinarični nivo.