Refoškova desertna vina uspešna na platformi Indiegogo

Postavljeni cilj 3000 dolarjev so pri Palmieriju presegli za polovico in pridobili večjega naročnika.

Objavljeno
19. junij 2015 16.02
Barbara Pavlin, gospodarstvo
Barbara Pavlin, gospodarstvo

Ljubljana − Slovensko podjetje Palmieri, ki je pred mesecem dni na platformi množičnega financiranja IndieGogo predstavilo linijo refoškovih desertov, je kampanjo uspešno sklenilo. Postavljeni cilj 3000 dolarjev so močno presegli, zbrali so 4643 dolarjev, 52 kupcem pa so na ta način prodali več kot 260 steklenic svojih desertov.

»S kampanjo množičnega financiranja smo pridobili želeno tržno analizo, pa tudi večjega kupca, s katerim smo že v dogovoru za obsežno naročilo,« je dejala predstavnica podjetja Klara Klaj in dodala, da se je IndieGogo izkazal kot dobra platforma za predstavitev alkoholnih pijač. Na ta način so dosegli širok krog ljudi, kar je odlična odskočna deska za prodajo vin prek prihajajoče spletne trgovine.

Poleg ekstradeviškega oljčnega olja podjetje proizvaja tudi refoškova desertna vina, ki so jih v zadnjem letu v sodelovanju s strokovnjaki in priznanimi kuharskimi mojstri nadgradili s prestižnimi okusi medu, vanilije in belih tartufov. Glavni sestavini desertov sta refošk iz Primorske in slovenski med, medtem ko iz tujine uvažajo stroke burbonske vanilje in gomolje belega tartufa. Prav tako v svoji izdelkih ne uporabljajo aditivov ali ekstraktov, ampak naravne, večinoma lokalno pridelane sestavine.