Rezervacija Adriinega leta po telefonu

Prenovljeni klicni center med 7. in 22. uro, 7 dni na teden.

Objavljeno
03. oktober 2014 18.48
bsa/ Adria Airways
A. S., Gospodarstvo
A. S., Gospodarstvo

Zgornji Brnik – Za klice iz Slovenije deluje od 1. oktobra posodobljen telefonski klicni center domačega prevoznika Adrie Airways sedem dni v tednu med sedmo jutranjo in deseto večerno uro.

S klicem na brezplačno telefonsko številko 080 1300 je moč rezervirati in kupiti letalske vozovnice ali pa dobiti vse informacije o Adriinih letih. Zaenkrat poteka komunikacija v slovenskem ali angleškem jeziku, v prihodnje pa nameravajo število jezikov razširiti.

V okviru klicnega centra deluje tudi posebna telefonska številka +386 4 259 45 82 namenjena klicem v primeru zamude ali odpovedi, na katero lahko potniki pokličejo v primeru zamude ali odpovedi, so sporočili iz AA.

Vodja oddelka za stike s potniki pri slovenskem letalskem prevozniku Tina Jordan je prepričana, da bodo potniki s posodobljenim servisom zadovoljni. "Daljši delovni čas omogoča nakup vozovnic v večernih urah in za konec tedna, kar pomeni povečanje lastne prodaje ter zniževanje stroškov oskrbe potnikov in prodaje vozovnic v tujini."