Že ob začetku sejma so v družbi Celjski sejem poudarili, da MOS uspešno kljubuje krizi in zanj očitno ne velja, da je prihodnost zgolj v specializiranih sejmih. Letos se je tako obiskovalcem predstavilo več kot 1500 razstavljavcev iz 38 držav.
Sejem je danes ne le obrtniški, ampak predvsem posloven. Že pred leti so se poslovili od vse nizkocenovne ponudbe, ki je privabljala množice. Za primerjavo: MOS je leta 2001 sprejel 200.000 obiskovalcev, ki so si ogledali ponudbo 1758 razstavljavcev.
Dobre ocene, dobri obeti
Ocene letošnjega 48. MOS so dobre. Četrtina obiskovalcev, ki ga je ocenila z najvišjo oceno 5,65 odstotka, je dejalo, da bodo sejem obiskali tudi prihodnje leto. Za družbo Celjski sejem pa je ključno, da je svoj nastop na sejmu za uspešen oziroma zelo uspešen ocenilo kar 82 odstotkov razstavljavcev.
Letos je bil sejem v znamenju odpiranja novih trgov, kar je še posebej poudaril predsednik Obrtne zbornice Slovenije Branko Meh, saj je slovenski trg za podjetnike postal premajhen: »Odprti smo tudi za tuje vlagatelje, saj to pomeni razvoj podjetij. Izredno pomembno je, da se naša podjetja razvijajo in zaposlujejo, saj skozi zaposljivost ljudje vračajo državi, kar je državnega, na tak način pa se lahko zažene tudi slovensko gospodarstvo.«
Optimizem
Obrtniki so sicer na sejmu, kjer so bili predstavniki vlade in ministrstva za gospodarstvo navzoči tako rekoč vseh šest dni, večkrat opozorili, da potrebujejo spodbudno okolje za delo in podporo bank, pohvalili pa so delo gospodarskega ministra Zdravka Počivalška.
Čeprav so obrtniki v razpravah opozorili na precej težav, je Meh sklenil optimistično: »Spodbudno je, da so se na tem sejmu predstavila podjetja, ki jih še pred nekaj leti nismo poznali, a so v tem obdobju iz garažnih podjetij z lastnim razvojem zrasla v podjetja s sto ali dvesto zaposlenimi. To je tisto, kar Slovenija potrebuje.«