Slovenska podjetja bodo poslovne partnerje iskala v Nemčiji

Na B2B match-makingu v Münchnu bo 38 slovenskih podjetij lahko sklenilo posle z nemškimi podjetji.

Objavljeno
04. junij 2015 15.49
Je. G., Delo.si
Je. G., Delo.si
Slovenska proizvodna podjetja se bodo v torek, 9. junija, udeležila B2B match-makinga v Münchnu, kjer bodo lahko sklenila nove posle s 25 nemškimi podjetji, večjimi dobavitelji avtomobilski in strojni industriji v Nemčiji. Gre za pobudo večjih nemških podjetij, večinoma dobaviteljev avtomobilske, metalne in strojne industrije, katerega namen je dejanska sklenitev poslov za dobavo končnih proizvodov in polproizvodov omenjenim nemškim podjetjem. Pobudniki – 25 večjih dobaviteljev za različne industrije v Nemčiji – želi svoje nove dobavitelje namreč iskati na območju Jugovzhodne Evrope.

»Poleg delegacije predsednika Republike Slovenije, ki bo v južni Nemčiji teden po dogodku Zveznega združenja za materialno gospodarstvo, nabavo in logistiko, bo to srečanje z dogovarjanjem med poslovnimi partnerji o sodelovanju, ena najboljših možnosti in priložnosti za slovenska podjetja, da pridejo tudi dejansko do novih poslov v Nemčiji,« je povedala predsednica Slovensko-nemške gospodarske zbornice Gertrud Rantzen.

Od 130 prijavljenih potuje v Nemčijo 38 podjetij

Slovensko-nemški gospodarski zbornici se je na omenjen dogodek prijavilo okoli 130 podjetij, med katerimi so organizatorji in pobudniki projekta skrbno izbrali 38 podjetij, ki so prejela vabilo na srečanje in se bodo tam pridružila preostalim 71 iz držav Jugovzhodne Evrope (Hrvaška, BiH, Srbija, Albanija, Makedonija). Med skupno 109 izbranimi podjetji so slovenska podjetja zavzela kar pet mest med najboljšimi desetimi po izboru organizatorjev.

V izboru s strani Zveznega združenja za materialno gospodarstvo, nabavo in logistiko so med drugim tudi Plastika Skaza, Elvez, Vip Virant, Hidria Rotomatika, Gabriel Aluminium, Kovit, Rotis, TPV in drugi.