Slovenska podjetja se predstavljajo v Münchnu

Na sejmu IBA se pod okriljem Spirita predstavlja šest slovenskih podjetij s področja pekarske industrije in slaščičarstva.

Objavljeno
14. september 2015 16.25
iza-grosuplje
Je. G., Delo.si
Je. G., Delo.si

Ljubljana − Na sejmu IBA, ki bo med 12. in 17. septembrom v  Münchnu v Nemčiji, se v organizacije javne agencije Spirit skupaj predstavlja šest slovenskih podjetij.

Sejem IBA, ki poteka vsako tretje leto, je namenjen predstavitvi izdelkov in storitev s področja pekarske industrije in slaščičarstva. Na sejmu predstavljajo opremo in stroje za pekarstvo, peči, opremo za pakiranje in procesiranje pekarskih izdelkov, surovine za pekarstvo, sestavine in tehnologije za obdelavo testa, merilne naprave in inštrumenti, opremo za hlajenje in prezračevanje ter sorodne izdelke.

Spirit Slovenija je sredi marca letos objavil javno povabilo podjetjem za udeležbo na skupinskem sejemskem nastopu na omenjenem sejmu. Tako na skupnem razstavnem prostoru na 180 kvadratnih metrih svoje izdelke predstavlja šest slovenskih podjetij, in sicer Alpfrigo, BTF Pekarski inženiring, Gopack, Fines, Fiš in Valmar Global, so sporočili iz Spirita.

Kot je povedala Kristina Kosič iz podjetja Valmar Global, ki proizvaja stroje za sladoled in slaščice, se bodo sejma udeležili prvič. Posebnih pričakovanj nimajo, saj sladoled v okviru sejma ni posebej izpostavljen, je pa proizvodnja domačega sladoleda v vzponu, saj z gospodarsko krizo in vsesplošnim zavedanjem o pomenu lastno pridelane hrane doživlja pravi razcvet.

»Na sejmu bomo predstavili tako stroje za sladoled kot tudi stroje za proizvodnjo slaščic, ki jim zadnja tri leta posvečamo še posebno pozornost. Ponavadi na sejmih nastopamo samostojno, tokrat pa smo izkoristili priložnost, da nastopimo skupaj z drugimi uspešnimi slovenskimi podjetji. Nekatera izmed njih so že naši poslovni partnerji, zato je zadovoljstvo še toliko večje. Skupni nastop ni pozitiven samo zaradi ekonomskega vidika, temveč tudi zaradi izmenjave izkušenj, znanj, povezovanja in izmenjave obstoječih in novih poslovnih partnerjev. Udeleženi namreč prihajamo iz iste ali sorodne branže. Povezovanja pa so se vedno izkazala kot zelo učinkovito sredstvo za povečanje prodaje in promocije naših produktov v tujini,« je dejala Kosičeva.

Primož Trbižan iz podjetja BTF Pekarski inženiring pa je dejal, da je sodelovanje na tem sejmu za slovenska podjetja iz živilskopredelovalne industrije pomembno, ker je sejem svetovnega kova: »Čeprav poteka v Nemčiji, se lahko na njem srečaš s strankami iz vse Evrope, Amerike, Afrike in tudi Azije. Sejem je za nas koristen tudi zato, ker na njem lahko predstavimo naše nove izdelke. Prednost skupnega nastopa podjetij na sejmu je predvsem v delitvi stroškov ter tudi izmenjava podatkov o strankah, izkušnjah in še čem. Pričakujemo, da nam bo uspelo pridobiti nove stranke in zastopnike na tržiščih, na katerih še nismo prisotni.«