Sodobna tehnologija znižuje stroške vzdrževanja

Ponudniki lahkih gospodarskih vozil skrbijo tudi za servisiranje, vzdrževanje in druge storitve.

Objavljeno
14. oktober 2016 18.38
Cveto Pavlin
Cveto Pavlin

Prodajalci lahkih dostavnih in kombiniranih vozil so največkrat tudi pooblaščeni serviserji za takšna vozila. Pri svojem delu uporabljajo sodobno tehnologijo, ki jo je certificiral proizvajalec vozil in jim omogoča kakovostno in hitro opravljanje servisnih del. Poleg tega obnavljajo servisne centre in serviserje dodatno izobražujejo.

V Renaultu so za poslovanje s podjetji razvili posebno storitev Pro+, ki strankam omogoča nakup, financiranje, še posebno pa poprodajne aktivnosti in servisiranje, prilagojeno posebnim potrebam posameznega podjetja.

»Z našo poprodajo redno pripravljamo različne poprodajne pakete, med katerimi kupec najde nekaj zase. Za kupce, ki se odločijo za nakup prek storitve Renault financiranja, ki ga omogoča Renaultova hišna banka RCI, ponujamo podaljšano garancijo in brezplačno vzdrževanje vozila za določeno obdobje, kar je odvisno od tipa vozila,« pravi Rok Istenič iz Renaulta Slovenije.

Renault sproti skrbi tudi za številne aktivnosti, kot so šolanja serviserjev in posodobitve servisne ter programske opreme, da bi zagotovili čim bolj kakovostne poprodajne storitve in krepitev storitvenega omrežja Pro+, ki se je pri kupcih njihovih vozil dobro uveljavilo.

Posodabljajo servisne centre in izobražujejo zaposlene

V Avtotehni Vis ponujajo vse storitve na enem mestu, tako za fizične osebe kot poslovne stranke. »Našim strankam ponujamo poleg vseh servisnih storitev tudi sklenitev zavarovanja in registracijo vozil. Poleg tega ponujamo tudi brezplačno SOS-kartico, s katero omogočamo brezplačen prevoz vozila v primeru okvare do našega najbližjega servisa,« pojasnjuje direktor Avtotehne Vis Bojan Muravec.

Infografika: Delo

Servisne centre so prenovili leta 2010, prodajne salone pa lani in še letos. Zdaj prenavljajo prodajna salona v Kopru in Kranju. S tem izpolnjujejo najnovejše standarde in sledijo novim trendom o vzdrževanju vozil. Zaradi vse hitrejšega razvoja tehnologije vse več vlagajo v izobraževanje zaposlenih. Pozitivni rezultati se kažejo tudi v rezultatih na mednarodnih tekmovanjih. Njihov Opel servis je tudi tehnični center za servis Oplovih vozil za Slovenijo.

Nižji stroški vzdrževanja, daljši servisni intervali

V Summit motorsu, ki prodaja in servisira Fordova lahka gospodarska vozila, z rednimi servisnimi kampanjami spomladi in jeseni predstavijo najboljše pakete za vzdrževanje vozil. Jesensko-zimska se nanaša predvsem na ugoden paket menjave zimskih pnevmatik. Prav tako poslovne uporabnike obveščajo o vseh novostih z neposredno pošto.

»Poslovnim uporabnikom je na voljo pet Fordovih centrov, v katerih ponujamo veliko prednosti. Predstavljamo široko ponudbo gospodarskih vozil, za stranke poskrbijo strokovno usposobljeni svetovalci. Poslovni uporabniki so deležni prednostnega naročanja in servisiranja vozil, prav tako poskrbimo za pomoč na cesti in uredimo nadomestno vozilo,« razlaga vodja prodaje v Summit motorsu Ljubljana Breda Bajuk.

V zvezi z vzdrževanjem Fordovih gospodarskih vozil poudarja, da novi modeli in najsodobnejša tehnologija lastnikom vozil prinašajo nižje stroške vzdrževanja, saj se servisni intervali podaljšujejo. Najnovejši Ford EcoBlue motor razvije večji navor pri nižjih vrtljajih, prilagodljivi servisni intervali pa omogočajo vzdrževanje na do dve leti oziroma 60.000 prevoženih kilometrov.

Za večino drugih modelov vozil veljajo servisni intervali med 25.000 in 50.000 prevoženih kilometrov. Fordova gospodarska vozila vključujejo štiriletno jamstvo brez omejitve prevoženih kilometrov. To je pomemben odločitveni dejavnik, ko se stranka odloča za nakup, pravi Breda Bajuk.

Krepitev lastnih servisnih dejavnosti

V Autocommerceu za letos in prihodnje leto načrtujejo povečanje tržnega deleža paketnih ponudb, predvsem servisnih paketov – rednega vzdrževanja in podaljšanih jamstev. »Letos in prihodnje leto bomo krepili lastne servisne zmogljivosti. Poudarek je na izboljšanju zmogljivosti v RC Koper,« pojasnjuje produktni vodja za področje lahkih dostavnih vozil v Autocommerceu Jure Založnik.

Velika novost za uporabnike je tudi njihov novi servisno-prodajni center v Celju, ki bo prihodnje leto tako posodobljen, da bo lahko servisiral vse različice lahkih dostavnih vozil. Prav tako iščejo rešitve tudi za RC Maribor.