V zgolj drugem četrtletju poslovnega leta, ki se je sklenilo konec septembra, je japonski velikan zabeležil 27 milijard jenov (250,8 milijona evrov) čiste izgube (v enakem obdobju leto pred tem 31,1 milijarde jenov oz. 288,9 milijona evrov čistega dobička), poročajo tuje tiskovne agencije.
Med julijem in septembrom se je prodaja japonske družbe na letni ravni skrčila za devet odstotkov na 1580 milijard jenov (14,68 milijarde evrov).
Kot pojasnjujejo v Sonyju, je slabša prodaja posledica za japonske izvoznike neprijaznega menjalnega tečaja jena. Japonska valuta je sicer pred kratkim v primerjavi z dolarjem dosegla rekordno vrednost, kar ima za podjetje, ki okoli 70 odstotkov svojih proizvodov proda v tujini, močne negativne posledice.
Zaradi močnega jena, slabše prodaje (zlasti televizorjev) in poplav na Tajskem je Sony znižal napoved za letošnje leto. Po novem pričakuje, da bo prodaja dosegla 6500 milijard jenov (60,38 milijarde evrov), kar je skoraj 10 odstotkov manj od junijske napovedi.
Glede na predhodno napoved je Sony možno znižal tudi oceno dobička iz poslovanja - za kar 90 odstotkov na 20 milijard jenov (185,8 milijona evrov).