Lidija Pritržnik, direktorica produktnega oblikovanja v Gorenju, pravi, da sta oba nagrajena Gorenjeva izdelka plod poglobljenega raziskovanja njihove oblikovalske skupine in širše razvojne ekipe ter njihovega dojemanja potreb uporabnikov: »S premišljenimi rešitvami smo poskušali poenostaviti ključne izzive pri vsakdanji pripravi kakovostnih in okusnih jedi.«
Jon Carlehed, vodja oblikovanja v Asku, pa poudarja, da so z nagradami za oblikovanje novih pralnih in sušilnih aparatov zadovoljni že zato, ker gre za prvi večji projekt nove oblikovalske ekipe za to blagovno znamko.
Peter Zec, ustanovitelj in predsedujoči oblikovalskemu ocenjevanju Red Dot, poudarja, da dobitniki nagrad prepoznavajo pomembnost oblikovalske strategije ter dejstvo, da gresta dobro oblikovanje in tržni uspeh z roko v roki.
Prav v Gorenju je oblikovanje del vizije in tudi poslovne strategije do leta 2020. »Želimo postati najboljši na svetu v svoji panogi po inovacijah, ki temeljijo na dizajnu.« V oblikovanje in razvoj izdelkov bo Gorenje letos vložilo 2,7 odstotka prihodkov od prodaje Skupine Gorenje, katere skupni prihodki so lani znašali 1,258 milijarde evrov.