Štiri Rdeče pike za Gorenje in Asko

Že osemnajsto leto zapored je Gorenje osvojilo svetovna priznanja za oblikovanje in kakovost.

Objavljeno
04. april 2017 16.56
Gorenje Asko
Brane Piano
Brane Piano
Velenje − Med 5500 prijavljenimi izdelki iz 54 držav je 40-članska žirija, sestavljena iz neodvisnih oblikovalcev, profesorjev oblikovanja in specializiranih novinarjev letos z Rdečimi pikami − priznanji Red Dot nagradila kar štiri izdelke iz velenjskega koncerna Gorenje. Pri dveh gre za nagradi Red Dot za vrhunsko oblikovanje Gorenjevih multifunkcijskih pečic in novo generacijo plinskih kuhališč, pri drugih dveh pa za nagradi Red Dot Best of the Best − najboljše od najboljšega za inovativni design za pralne in sušilne aparate Gorenjeve premijske blagovne znamke Asko. S tem, pravijo v Gorenju, so nagrade Red Dot prejeli že 18. leto zapored.

Lidija Pritržnik, direktorica produktnega oblikovanja v Gorenju, pravi, da sta oba nagrajena Gorenjeva izdelka plod poglobljenega raziskovanja njihove oblikovalske skupine in širše razvojne ekipe ter njihovega dojemanja potreb uporabnikov: »S premišljenimi rešitvami smo poskušali poenostaviti ključne izzive pri vsakdanji pripravi kakovostnih in okusnih jedi.«

Jon Carlehed, vodja oblikovanja v Asku, pa poudarja, da so z nagradami za oblikovanje novih pralnih in sušilnih aparatov zadovoljni že zato, ker gre za prvi večji projekt nove oblikovalske ekipe za to blagovno znamko.

Peter Zec, ustanovitelj in predsedujoči oblikovalskemu ocenjevanju Red Dot, poudarja, da dobitniki nagrad prepoznavajo pomembnost oblikovalske strategije ter dejstvo, da gresta dobro oblikovanje in tržni uspeh z roko v roki.

Prav v Gorenju je oblikovanje del vizije in tudi poslovne strategije do leta 2020. »Želimo postati najboljši na svetu v svoji panogi po inovacijah, ki temeljijo na dizajnu.« V oblikovanje in razvoj izdelkov bo Gorenje letos vložilo 2,7 odstotka prihodkov od prodaje Skupine Gorenje, katere skupni prihodki so lani znašali 1,258 milijarde evrov.