TNT Slovenija nagradila svoje zaposlene

Na tovornjaku The PeopleTruck fotografije vseh 140 zaposlenih in podizvajalcev.

Objavljeno
15. oktober 2015 15.23
Cveto Pavlin, gospodarstvo
Cveto Pavlin, gospodarstvo

Ljubljana − TNT Slovenija že drugo leto zapored dosega odlične poslovne rezultate in posluje z dobičkom, kar je rezultat zavzetosti zaposlenih in poslovne strategije Outlook. V zahvalo za predanost pri doseganju takšnih rezultatov je svoje zaposlene nagradil z unikatnim dizajnom tovornjaka, ki so ga poimenovali The PeopleTruck. Na njem so slike vseh 140 zaposlenih in podizvajalcev TNT Slovenija. Dovoljenje za uporabo tega ima izmed vseh 200 držav, v katerih dela TNT, samo TNT v Sloveniji.

Letos dvoštevilčna rast

Z novo strategijo Outlook se TNT usmerja na svoje najbolj konkurenčne storitve in na širitev evropskega cestnega omrežja, kar je bila tudi pobuda za lansiranje nove identitete blagovne znamke − The People Network (omrežje ljudi) jeseni 2014.

Prvi pozitivni rezultati nove zgodbe so bili vidni že ob zaključku leta 2014, ko je TNT Slovenija poslovno leto zaključil z dobičkom v višini 350.000 evrov. Dvoštevilčno stopnjo rasti pa dosega tudi letos, v tretjem četrtletju celo več kot 20-odstotno rast v primerjavi z rezultati istega obdobja lani.

Zaposleni največja prednost

»V TNT se zavedamo, da so zaposleni naša največja prednost. To dokazujejo s svojo predanostjo pri opravljanju dela vsak dan. Naši zaposleni so vedno pripravljeni narediti tisti korak več, ki ključno vpliva na naše poslovne rezultate,« je ob slavnostnem dogodku povedal direktor družbe TNT Slovenija Thomas Zaralides.

»Ponosno lahko povem, da je naša zavzetost prepoznana tudi na globalni ravni, saj imamo med sodelavci dva prejemnika globalne nagrade TNT, tako imenovane Extra Mile, s katero se nagrajuje izjemen trud pri prispevanju k dobrim poslovnim rezultatom,« je dodal Zaralides.