V Konzumu napovedali milijonske prenove Mercatorjevih centrov

V hrvaški trgovski verigi so napovedali nove milijonske investicije v prenovo in posodobitev Mercatorjevih trgovin na Hrvaškem.

Objavljeno
23. julij 2015 15.16
jer-Konzum
Je. G., Delo.si, STA
Je. G., Delo.si, STA
Zagreb − V hrvaški trgovski verigi Konzum so zelo zadovoljni s prometom leto dni po tem, ko je Agrokor prevzel slovenski Mercator. Ocenjujejo, da so v prvem letošnjem polletju zvišali prihodke za deset odstotkov v primerjavi z istim obdobjem lani. Napovedali so nove milijonske investicije v prenovo in posodobitev Mercatorjevih trgovin na Hrvaškem.

V Konzumu menijo, da se po Agrokorjevem prevzemu Mercatorja ni zgodilo nič negativnega, kar bi vplivalo na razvoj in poslovanje. Med drugim so nadaljevali dialog tudi z obstoječimi dobavitelji, piše STA.

»Pred prevzemom so prodajalne Mercatorja zaznale padec prodaje 17 odstotkov v primerjavi z letom pred tem, že oktobra lani pa je bil minus skrčen na nekaj več kot tri odstotke, medtem ko se junija letos promet okrepil za 20,9 odstotka, julija pa bo tudi več kot 25 odstotkov,« je dejal predsednik uprave Konzuma Darko Knez v torek v Pulju. Šlo je za prvo uradno izjavo vodilnih v Konzumu o poslovanju po prevzemu Mercatorja 9. septembra lani.

Knez poudarja, da so uspešno prevzeli 73 Mercatorjevih prodajaln, medtem ko so 99 prodajnih mest v skladu z odločitvijo hrvaške agencije za konkurenco dezinvestirali. 68 prodajaln so prepustili konkurenčnim trgovcem, 31 pa so jih zaprli, ker zanje ni bilo interesa. Zadnjo izmed njih so zaprli 11. julija.

V prenovo 23 Mercatorjevih trgovin so vložili več kot 110 milijonov kun (14,5 milijona evrov), navaja danes Večernji list. Približno desetino so vložili v prenovo puljskega Mercator centra, v katerem se je potem promet zvišal za 30 odstotkov, dodaja.

Poudarili so, da se je promet v prenovljenih trgovinah v Rovinju, Zadru in na Reki v prvih treh tednih julija zvišal za več kot sto odstotkov v primerjavi z istim obdobjem lani. V treh nekdanjih Mercatorjevih trgovinah ob hrvaški obali naj bi imeli 15,5 milijona kun (dva milijona evrov) prometa. Med drugim so uskladili tudi cene v nekdanjih trgovinah Mercatorja, ki naj bi bile povprečno pet odstotkov višje kot v Konzumu.

Knez je napovedal, da bodo v prenovo dveh Mercatorjevih centrov v Zagrebu vložili še 48 milijonov kun (6,3 milijona evrov). Enega bodo preoblikovali v distributivno-logistični center za spletne nakupe.

Dodal je, da so se osredotočili na stabilizacijo in konsolidiranje poslovanja ter da za zdaj nimajo načrtov, da bi združili Agrokorjevo maloprodajno mrežo v Adria retail.

Predsednik uprave Konzuma je še izjavil, da imajo 30-odstotni delež v regionalni maloprodaji ter da so pričakovani letošnji prihodki Konzuma v regiji večji kot šest milijard evrov.